شناسهٔ خبر: 67663544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور سه ورزشکار بانوی زنجانی در مسابقات المپیک و پاراالمپیک

مهسا جاور و زینب نوروزی در رشته قایقرانی روئینگ و خانم رقیه شجاعی در رشته پاراتیراندازی، قهرمانان زنجانی ورزشکاران زنجانی  به مسابقات المپیک تابستانی اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری زنجان، مهسا جاور در حاشیه مراسم بدرقه این ورزشکاران که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه برای آمادگی هرچه بیشتر در اردوی ۳۲ روزه کشور روسیه حضور یافته است، گفت: هم اکنون در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد و تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بهتری را نسبت به زمان کسب سهیمه دارد، ابراز امیدواری کرد، در المپیک پاریس هم بتواند نشان خوش رنگی را برای استان به ارمغان بیاورد.

این ورزشکار زنجانی در خصوص حمایت‌های مسئولان استانی و کشوری برای کسب سهمیه این رقابت‌ها،‌ گفت: برای اولین بار شاهد حمایت‌های مطلوب مسئولان استانی از ورزشکاران به ویژه بعد از بازی‌های آسیایی هستیم.

عضو تیم ملی قایقرانی ایران یادآور شد: تلاش و حمایت مستمر مسئولان استان موجب شد تا شرایط ایده‌آلی بر ورزش استان حاکم شود که امیدواریم با حضور در المپیک و کسب مقام پاسخگوی این حمایت‌ها باشیم.

زینب نوروزی دیگر ورزشکار رشته قایقران زنجانی نیز با بیان اینکه امیدواریم در المپیک نیز همانند بازی‌های آسیایی اتفاق تاریخی را رقم بزنیم، افزود: برای تحقق آن از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در رویداد مهم المپیک حضور می‌یابم، اظهارکرد: حس بسیار خوبی دارم چون این حضور، یکی از اتفاقات خوب زندگی من به شمار می‌رود و امیدوارم در المپیک هم شاهد اتفاقاتی ماندگار باشم.

رقیه شجاعی، تیرانداز قهرمان زنجانی نیز پس از اتمام مسابقات المپیک به بازی‌های پاراالمپیک اعزام خواهد شد.

او در این باره گفت: برای دومین بار تجربه حضور در پارا المپیک را خواهم داشت و امیدوارم با موفقیت و درخشش بیشتر به کشور بازگردم.

این ورزشکار زنجانی ادامه داد: هرچند محدودیت‌هایی در استفاده از امکانات داشتم اما قطعا با کسب آمادگی‌های لازم در این دوره افتخارآفرینی‌هایی بیشتری نسبت به دوره‌های قبلی خواهم داشت.

شجاعی در ارتباط با ارتقای رتبه در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم این مهم در پاراالمپیک بیش از گذشته محقق شود و به آن دست یابم.

وی حمایت‌های استانی را عالی عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانم با حضور و درخشش در این رویداد جهانی زحمات مسئولان را جبران کنم.

رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ از پنج تا ۲۱ مردادماه و پاراالمپیک از ۶ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در پاریس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما