شناسهٔ خبر: 67663516 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایش ۲۶ پوستر در «سوگواره عاشورایی»

تهران- ایرنا- نمایشگاه پوستر «سوگواره عاشورایی»، ۲۶ پوستر از ۲۵ هنرمند را با موضوع شهادت امام حسین(ع) به نمایش می‌گذارد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایشگاه پوستر «سوگواره عاشورایی» ویژه برنامه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ به مناسبت فرارسیدن دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) است.

این نمایشگاه با همکاری و مشارکت حوزه هنری و معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۸ برگزار شده و ۲۶ پوستر منتخب از ۲۵ هنرمند گرافیست که در سوگواره پوسترهای عاشورایی ارایه شده است را به نمایش می‌گذارد.

از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه می‌توان به سیمین هنرور، محمدپرهیز قاضی ملکی‌، پژمان رحمتی‌زاده، مسلم علم‌زاده، وحید اسدی، مسعود شکیبایی، محمدرضا شیخ‌رضایی، محمدرضا دوست‌محمدی، شراره داداش‌پور، مجید زارع، مهدیه روستایی، محمدرضا فراهانی، علی آشکاری، محمد ساکی، جلال خصوصی‌نیا، نصیر شبیری، سیدحمید موسوی، آسیه محمدی، آرش رضوی، مرتضی رحمتی، رضا نادریان، زهرا ابوالحلم و سعید عجمی اشاره کرد.

براساس این گزارش، نمایشگاه پوستر «سوگواره عاشورایی» از ۲۴ تیر تا ۹ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما