شناسهٔ خبر: 67663473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

کمک خیرین حسینی به دست مددجویان بهزیستی می رسد 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ضمن اعلام آمادگی بهزیستی جهت جذب نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین گفت: کلیه ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه و تمامی مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی و مراکز مثبت زندگی در سطح استان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری دارند و خانواده های تحت پوشش را حمایت می کنند، یادآور شد: اگر خیرین تمایل داشته باشند می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را از نظر تحصیلی و معیشتی به عهده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه عاشورا، حماسه انسان های دل پاک و ثابت قدمی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند؛ تصریح کرد: امام حسین علیه السلام در یاری رسانی به درماندگان و بی پناهان، برای آبرو و حیثیت آنان اهمیت زیادی قائل بود؛ آن چنان که در بخشش ها و امدادهای خویش این نکته را همیشه مد نظر داشت که مبادا عزت نفس و شخصیت نیازمند، خدشه دار شود و مددکاران بهزیستی نیز  با تاسی از سیره اهل بیت(ع)  در راستای ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری گام برمی دارند.

مدیرکل بهزیستی با تاکید بر اینکه نذورات باید در مسیر خودش قرار گیرد و به دست خانواده‌های تحت پوشش و نیازمندان واقعی برسد، عنوان کرد: بهزیستی بستر لازم برای جمع‌آوری و توزیع کمک های خیرین را فراهم ساخته و اگر خیرین قصد دارند که اقلام غذایی خام شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج و ... را تحویل دهند، می‌توانند به شکل مستقیم به ادارات بهزیستی مراجعه کنند.

این مقام مسئول در خصوص پرداخت غیرحضوری جهت یاری به نیازمندان یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات نقدی خود را از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمایند.

برچسب‌ها:

نظر شما