شناسهٔ خبر: 67663207 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

چمران: آوردن نام سردار سلیمانی در نسبت دادن به ایرادات مطروحه شهر صحیح نیست

رئیس شورای شهر تهران در تذکری اعلام کرد که آوردن نام سردار سلیمانی در نسبت دادن به ایرادات مطروحه شهر صحیح نیست. رئیس شورای شهر تهران در تذکری اعلام کرد که آوردن نام سردار سلیمانی در نسبت دادن به ایرادات مطروحه شهر صحیح نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، آقا میری عضو شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جواب خانم سلیمانی درباره فعالیت ضعیف شهرداری در اداره شهر گفت: در بخش عمرانی کار زیادی  انجام می شود زیرا پروژه شهید شوشتری در این دوره به ۹ کیلومتر رسیده است.

وی افزود: معادل ۲۴ سال گذشته ناوگان عمومی متحول شد الان ۳هزار اتوبوس فعال است. دوره گذشته به معتادان نگاه نمی شد، اما امروز ۱۷ هزار معتاد متهاجر جمع آوری شده و به اندازه ۱۰ سال گذشته آسفالت در شهر ریخته شده است، اینکه چشم مان را ببندیم هر چه از دهنمان دربیاید بگوییم درست نیست. از دختر سردار سلیمانی انتظار نداریم اینگونه صحبت کند.

اقراریان و امانی در واکنش به صحبت های آقا میری با صدای بلند از اینکه آقامیری از سردار سلیمانی به موضوع شهر اشاره کرد برخورد لفظی کردند و در نهایت چمران رییس شورای شهر در تذکری اعلام کرد آوردن نام سردار سلیمانی در موضوعات مطروحه شهر اشتباه است.

انتهای پیام/

نظر شما