شناسهٔ خبر: 67663202 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رضا ایرانمنش از عمل جراحی خود گفت/ همچنان عاشق بازیگری‌ام

رضا ایرانمنش از عمل جراحی اخیرش که در پی عوارض خروج گلوله و ترکش طی یک سال گذشته از بدنش رخ داد، سخن گفت و یادآور شد که همچنان عاشق بازیگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رضا ایرانمنش که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره وضعیت جسمانی خود به خبرنگار مهر بیان کرد: در حال حاضر روی ویلچر هستم یا با واکر راه می‌روم و یک ماهی باید دوره نقاهت را بگذرانم به هر حال جا به جایی برایم سخت است اما خدا را شکر حالم بهتر است.

مهرنوشت: وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان عنوان کرد: به دلیل حضور در دوران جنگ تحمیلی در این سال‌ها ۶ گلوله و ۳۲ ترکش در بدن من بود و سه بار شیمیایی شدم که به تدریج در بیمارستان برخی از این ترکش‌ها و گلوله‌ها را درآوردند. سال گذشته ۳ گلوله و یک ترکش باقی مانده بود که باعث آسیب به استخوان لگن شد. بعد از عمل جراحی برای خروج آنها، طی یک سال اخیر در پی عوارض مختلفی لگنم دچار آسیب شد که دوباره باید عمل می‌شد.

ایرانمنش اضافه کرد: این آسیب‌ها شرایط من را حساس کرده و ریسک بیهوشی را بالا برده بود، بخشی از این ریسک هم به دلیل تعداد کما و جراحی‌های متعددی بود که پیش از این داشتم و پزشکان ترس داشتند که بدن دچار عفونت شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به این شرایط عنوان کرد: مردم همیشه به من لطف دارند با هر بار بستری به بیمارستان می آیند و این بار هم لطف داشتند. دکتر خواهش کرد که مراقبت صورت بگیرد تا کسی به ملاقات نیاید و فقط ۲ نفر به صورت شیفتی صبح تا شب و شب تا صبح به صورت محدود حضور داشتند که همسر و پسرم و بابک نوری بودند و من خیلی از خانواده ام و همچنین بابک نوری که در این چند وقت مراقب بود ممنونم. آنها سعی می‌کردند خیلی نزدیک نشوند یا همه مراقبت‌ها صورت بگیرد که مثلاً قبل عمل سرماخوردگی هم پیش نیاید.

وی اضافه کرد: در همین مدت دوستان و همکاران عزیز ما بلافاصله متوجه ماجرا شدند و خواستند به ملاقات بیایند اما پزشکان این محدودیت را به دلیل شرایط برای ملاقات ایجاد کردند و حتی اعلام نشد که کدام بیمارستان هستم.

ایرانمنش درباره اینکه بعد از استراحت به پروژه‌های بازیگری بازمی گردد یا خیر گفت: مشاور یک تئاتر در حوزه دفاع مقدس هستم و قرار است برای متن نمایشنامه هم مشاوره دهم. برای بازیگری هم برخی دوستان صحبت داشته اند، من همچنان عاشق بازیگری ام اما نقش‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتوانم با توجه به شرایط جسمانی ام در آنها بازی کنم. شرایط را به دوستان گفته ام و منتظرم ببینم چه کاری پیش می‌آید.

وی با اشاره به بازیگری در یکی دو سال اخیر گفت: در همین دو سال گذشته در ۷ کار بازی کرده ام که تنها عشق به کار مرا مجبور کرد در این آثار بازی کنم و شاید متن را دوست نداشتم.

این بازیگر در پایان با اشاره به شرایطی که در بیمارستان از سر گذراند، عنوان کرد: از دکتر نیکپور و دکتر امامی و همه پرسنل و ریاست بیمارستان بقیه الله تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند به ویژه از همه مردمی که در این مدت در فضای مجازی و رسمی پیامی دادند یا دعایی کردند ممنونم. من همیشه گفته ام که با دعای مردم این ترکش‌ها خارج شده است و ازشان ممنونم.

۲۲۰۵۷

نظر شما