شناسهٔ خبر: 67662730 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

تنها واکنش سازمان ملل به حمام خون در خان‌یونس: محکوم می‌کنیم!

در حالی که رژیم صهیونیستی روز گذشته یک جنایت خونبار دیگر در نوار غزه مرتکب شد سازمان ملل به محکوم کردن استفاده از سلاح توسط تل آویو علیه ساکنان این باریکه اکتفا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، دفتر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همچنان از سلاح علیه مناطق مملو از جمعیت در نوار غزه استفاده می‌کند و این مسأله محکوم است.

 

این نهاد بین المللی اضافه کرد، ارتش رژیم صهیونیستی از سلاح‌های سنگین استفاده می‌کند که نشان دهنده نقض قوانین بین المللی است.

 

روز گذشته منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به المواصی به وسیله ۵ بمب سنگین انجام شد که برخی از آن‌ها سنگرشکن و ضدسنگرهای زیرزمینی بودند.

 

این منابع تصریح کردند که بمباران المواصی با بمب‌های پیشرفته آمریکایی JDAM انجام شده که پیشتر واشنگتن اعلام کرده بود ارسال آن‌ها به تل‌آویو را تعلیق کرده است.

 

گفتنی است ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی روز گذشته چادرهای آوارگان فلسطینی را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و جنایت هولناکی را مرتکب شد.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۷۹ فلسطینی در جنایت اشغالگران صهیونیست در منطقه المواصی در خان یونس به شهادت رسیده و ۲۸۹ نفر نیز زخمی شدند./ مهر

نظر شما