شناسهٔ خبر: 67662727 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

لیست اعزامی تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران اعلام شد و این تیم فردا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم اندونزی خواهد شد.

لیست اعزامی تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا/ شاگردان مومنی‌مقدم ۲۵ تیر عازم اندونزی می‌شوند

لیست اعزامی تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا/ شاگردان مومنی‌مقدم ۲۵ تیر عازم اندونزی می‌شوند

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

البته تیم ملی والیبال جوانان ایران در سال ۲۰۲۳ در رقابت‌های جهانی بحرین به مقام قهرمانی دست یافت و فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه ای اعلام کرد که تیم ایران به صورت مستقیم به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان سال ۲۰۲۵ راه یافته است، بنابر این در قهرمانی آسیا استرسی برای کسب سهمیه جهانی ندارد.

آخرین اردوی آماده سازی این تیم روز شنبه ۱۶تیر آغاز و ۲۲ تیر ماه در بابلسر به پایان رسید و پس از یک جلسه تمرین در تهران این تیم بامداد فردا (دوشنبه ۲۵ تیر) راهی اندونزی می‌شود.

عمران کوک‌جیلی، پویا آریاخواه، ابوالفضل مهدیان، سیدمتین حسینی، مرتضی نریمانی، متین سقلی، آرین محمودی‌نژاد، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ‌نیازی، شایان مهرابی، علی عشقی‌نور و مرتضی طباطبایی ۱۲ بازیکن اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.آسی

غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، مهدی احمدی آذر به عنوان سرپرست، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد. امید فولادی‌وندا داور بین‌المللی کشورمان هم به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها قضاوت خواهد کرد.

نظر شما