شناسهٔ خبر: 67662359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

اختصاصی: پاسخ سرمربی ژاپن به پیشنهاد ایران

فیلیپ بل ین به پیشنهاد احتمالی فدراسیون والیبال برای حضور در تیم ملی ایران پاسخ داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

"ورزش سه" روز گذشته در خبری اختصاصی از شش گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی والیبال رونمایی کرد. اگرچه سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در میان این شش گزینه نبود، اما گفته شد به دلیل علاقه میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران، به این سرمربی بزرگ مذاکرات برای به خدمت گرفتن او انجام خواهد شد.

طبق گزارش‌های اخیر، این سرمربی فرانسوی به نظر می‌رسد آخرین روزهای حضور خود روی نیمکت تیم ملی والیبال ژاپن را پشت سر می‌گذارد و پس از المپیک با این تیم وداع خواهد کرد. به همین بهانه، ورزش سه گفتگویی کوتاه با فیلیپ بلین ترتیب داده و از او درباره پیشنهاد احتمالی ایران و امکان قبول هدایت تیم ملی ایران سوال کرده است.

فیلیپ بلین در پاسخ به این سوال گفت: "من در حال حاضر تمام تمرکزم را روی موفقیت با ژاپن در المپیک گذاشته‌ام. در مورد پیشنهاد احتمالی ایران بعد از المپیک هم باید بگویم نه، اصلاً امکان اینکه من به ایران بیایم وجود ندارد."

این اظهارنظر بلین به وضوح نشان می‌دهد که او در حال حاضر برنامه‌ای برای هدایت تیم ملی والیبال ایران ندارد و تمرکزش را بر روی عملکرد تیم ملی ژاپن در المپیک گذاشته است.

با این حال، فدراسیون والیبال ایران به دنبال گزینه‌های دیگری برای هدایت تیم ملی والیبال است و باید دید که در نهایت چه کسی به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران به زودی باید سرمربی جدید خود را معرفی کند تا بتواند در مسابقات سال آینده با آمادگی کامل حاضر شود تا کابوس دو سال اخیر تکرار نشود.

 

نظر شما