شناسهٔ خبر: 67662168 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزارت خارجه لبنان جنایت اخیر صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه‌ای نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در منطقه المواصی را به شدت محکوم کرده و خواستار مداخله جامعه جهانی برای توقف جنایات تل‌آویو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره، وزارت خارجه لبنان اعلام کرد که تجاوز روشمند رژیم صهیونیستی ضد شهروندان بی‌پناه فلسطینی و حمله عمدی به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی که تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی بوده و در اردوگاه آوارگان در منطقه المواصی در خان یونس روی داده را به شدت محکوم می کند.

در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است که استمرار نقض قوانین بین‌المللی و انسانی و ارتکاب نسل کشی و جنایت جنگی توسط رژیم صهیونیستی چالشی جدی برای آتش بش در غزه است.

وزارت خارجه لبنان از جامعه جهانی خواست تا برای جلوگیری از تکرار این فجایع بی سابقه غیر انسانی در غزه تحرک فوری و تاثیر گذار داشته باشد و از ملت فلسطین حمایت کند.

در نتیجه این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی ده‌ها فلسطینی شامل زنان و کودکان و افراد سالخورده به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۷۹ فلسطینی در جنایت اشغالگران صهیونیست در منطقه المواصی در خان یونس به شهادت رسیده و ۲۸۹ نفر نیز زخمی شدند.

روز گذشته منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به المواصی به وسیله ۵ بمب سنگین انجام شد که برخی از آن‌ها سنگرشکن و ضدسنگرهای زیرزمینی بودند.

این منابع تصریح کردند که بمباران المواصی با بمب‌های پیشرفته آمریکایی JDAM انجام شده که پیشتر واشنگتن اعلام کرده بود ارسال آن‌ها به تل‌آویو را تعلیق کرده است.

نظر شما