شناسهٔ خبر: 67661823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کین:

فقط به قهرمانی یورو فکر می‌کنم، نه کفش طلا!

هری کین می‌گوید برنده شدن کفش طلا برایش مهم نیست و فقط به قهرمانی انگلیس در یورو فکر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان خواهد رفت و امیدوار است که این بار این فرصت را داشته باشد که بتواند ناکامی دوره قبلی رقابت‌های یورو را جبران کند و جام قهرمانی را با خودش به لندن ببرد.

شاگردان گرت ساوت‌گیت عملکرد چندان خوبی در مرحله گروهی به نمایش نگذاشتند، اما موفق شدند در مرحله حذفی شایسته‌تر ظاهر شوند و حالا حریف اسپانیا شده‌اند که بسیاری آنها را بهترین تیم این رقابت‌ها می‌دانند. با این حال، سه شیرها با تمام توان برای کسب جام در این بازی به میدان خواهند رفت. 

2053519

هری کین در حال حاضر این شانس را دارد که با گلزنی در بازی امشب برابر تیم ملی اسپانیا جایزه کفش طلای این مسابقات را از آن خود کند اما به نظر می‌رسد که این جایزه اهمیت چندانی برایش ندارد. او در این باره به خبرنگاران گفت: «در نهایت وقتی به این مرحله از یک تورنمنت می‌رسید دیگر به کفش طلا فکر نمی‌کنید.

در این مرحله شما فقط به این فکر می‌کنید که بتوانید جام قهرمانی را به دست آورید و این تنها چیزی است که اهمیت دارد. بنابراین البته که به عنوان یک مهاجم دوست دارم روز یکشنبه گل بزنم، اما اگر بازیکن دیگری هم گل بزند و ما برنده شویم، از این اتفاق ناامید و ناراحت نخواهم شد.»

نظر شما