شناسهٔ خبر: 67661595 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

بهترین ساندبار بازار کدام است؟ معرفی بهترین برندها + محصولات برتر

اگر به‌دنبال انتخاب بهترین ساندبار هستید، این متن برای شماست. ما در این گزارش برترین ساندبارهای هر برند را معرفی خواهیم کرد و به ‌بررسی ویژگی‌های مهم هر کدام می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -

اگر به‌دنبال انتخاب بهترین ساندبار هستید، این متن برای شماست. ما در این گزارش برترین ساندبارهای هر برند را معرفی خواهیم کرد و به ‌بررسی ویژگی‌های مهم هر کدام می‌پردازیم. ساندبارها اسپیکرهایی صاف و باریک هستند که باید زیر تلویزیون قرار بگیرند تا صدا را بهتر در محیط پخش کنند.

ساندبارها می‌توانند ساب ووفرهایی جدا داشته باشند که برای پخش صدای بم و بیس در محیط است. اگر شما هم می‌خواهید درباره این موضوع اطلاعات بیشتری به‌دست بیاورید و یکی از آن‌ها را تهیه کنید، در این متن همراه ما باشید.

Mi Soundbar مدل MDZ-27-DA: شاهکار شیائومی در صدا

می‌توانیم بگوییم که یکی‌ از بهترین ساندبارهای بازار که قیمت زیادی هم ندارد، این ساندبار از شرکت معروف شیائومی‌است که بیشتر افراد ممکن است آن را به موبایل‌های هوشمندی که می‌سازد، بشناسند. قیمت مناسب و ظاهر به‌شدت زیبا و مدرن آن از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.

رنگبندی این ساند بار و ظاهرش که در آن پارچه باکیفیت شیائومی نقش مهمی دارد، تا حد زیادی ما را یاد گوگل هوم میندازد. در محیط‌های مینیمال می‌توان تا حد زیادی روی MDZ-27-DA حساب کرد چون به‌راحتی با فضای شما مچ می‌شود. این ساندبار زیبا و خوش‌ساخت نزدیک به 84 سانتی‌متر طول دارد و می‌تواند در قسمت‌های مختلف یک فضای خانگی قرار بگیرد.

این ساندبار هم می‌تواند به‌سادگی به دستگاه‌های مختلفی مثل موبایل شما وصل شود و هم به تلویزیون شما متصل خواهد شد. LED‌های روی این دستگاه شما را متوجه این نکته خواهد کرد که چه صدایی در ساندبار درحال پخش است. این ساندبار به Subwoofer مجهز نیست اما در استفاده از آن متوجه چنین خلائی نخواهید شد چراکه صدای به‌شدت باکیفیتی را به شما می‌رساند.

این ساندبار در مجموع 8 درایور دارد. 2 توییتر ۲۰ میلی‌متری، 4 رادیاتور پسیو و 2 بلندگو با درایورهای ۲.۵ اینچی مجموعه‌ای هستند که در نهایت باعث می‌شوند ما صدایی شفاف را از این محصول فوق‌العاده بشنویم. در کنار تمامی این مزیت‌ها، نداشتن کنترل از راه‌دور و عدم اتصال به چند دستگاه در یک زمان از ویژگی‌های منفی مهم این ساندبار محسوب می‌شود که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید.

یاماها مدل YAS-207: مناسب فضاهای کوچک

YAS-207 از شرکت فوق‌العاده یاماها گزینه‌ای عالی برای افرادی ‌است که می‌خواهند از ساندباری باکیفیت در فضای کوچک استفاده کنند. 2 یونیت ساندبار و ساب ووفر با حداکثر خروجی 200 واتی تولید و پخش صدا را در YAS-207 برای‌تان انجام خواهند داد. برای اتصال این 2 یونیت نیازی به هیچ کابل و سیمی نیست.

بلوتوث می‌تواند به‌راحتی آن 2 را به‌هم متصل کند و شما از شر لوازم اضافی خلاص کند. درگاه‌های ارتباطی مختلف به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی این محصول را نیز به دستگاه‌های مختلف ازجمله تلویزیون متصل کنید.

برای اتصال به تلویزیون پورت HDMI، درگاه آنالوگ صدا و ورودی اپتیکال در اختیار شما قرار دارد. اتصال بی‌سیم ازطریق بلوتوث نیز به دستگاه‌های مختلفی مثل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های دیجیتالی برای‌تان فراهم خواهد بود. این ساندبار دارای حالت‌های پخش صدای مختلفی‌است که عبارت‌اند از:

  • Music
  • TV Program
  • Movie
  • Sport
  • Game

فناوری VIRTUAL DTS X از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول است. اگر که می‌خواهید در ساندبار خود بیس عمیقی را تجربه کنید، این محصول توانایی بسیار زیادی برای خلق چنین تجربه‌ای دارد. تمامی این ویژگی‌های مثبت باعث شد که ما بخواهیم این ساندبار از یاماها را در لیست بهترین ساندبار بازار قرار دهیم.

بهترین ساندبار بازار کدام است؟ معرفی بهترین برندها + محصولات برتر

ساندبار Sony HT-X9000F: کلاسیک و کارا

اگر HT-X9000F را بهترین ساندبار سونی بدانیم، اغراق نکرده‌ایم. این ساندبار با استفاده از ساب ووفر خود می‌تواند به‌خوبی بیس را به گوش شما برساند و قسمت‌های بم یک موزیک را در محیط پخش کند.

تکنولوژی‌هایی مثل دالبی اتموس و صدای عمودی و DTS:X باعث شده که این محصول از سونی یک سر و گردن نسبت به دیگر محصولات بازار به‌لحاظ سطح تکنولوژی بالاتر باشد و همین هم باعث می‌شود که افراد مختلفی بخواهند در خانه خود از این ساندبار حرفه‌ای کمک بگیرند.

سونی همانند اکثر طراحی‌های خود در این محصول نیز کار را سخت نکرده و ترجیح داده تا به‌ساده‌ترین شکل ممکن طراحی را تمام کند. همین توجه به مینیمالیسم نیز باعث شده تا وقتی HT-X9000F کنار یک تلویزیون مدرن قرار می‌گیرد منظره زیبا و باشکوهی را خلق کند.

این ساندبار با 93 سانتی‌متر طول و 6 سانتی‌متر ارتفاع شاید یکی از طویل‌ترین ساندبارهای بازار باشد و شما باید از این نظر جوانب مختلف را بسنجید و ببینید که در فضای خود برای آن جای کافی دارید یا خیر.

یکی از دلایل مهمی که باید این محصول را در لیست بهترین ساندبار قرار داد این است که HT-X9000F با کنترل از راه دور عرضه شده که به شما این امکان را می‌دهد به‌راحتی از روی مبل بخش‌های مختلف آن را تنظیم کنید.

بهترین ساندبار بازار کدام است؟ معرفی بهترین برندها + محصولات برتر

JBL Bar 5. Channel Soundbar: حجم صدایی باورنکردنی!

مگر می‌شود جایی بخواهیم از بهترین ساندبار بازار صحبت کنیم و حرفی از برند JBL به میان نیاوریم. این برند برای اکثر افرادی که در حوزه موسیقی مشغول به فعالیت هستند آشناست. جی‌بی‌ال از آن دسته برندهایی‌است که محصولات عمری تولید می‌کند. کیفیت محصولات این برند به‌قدری بالاست که می‌توان تا سال‌ها بدون مشکل خاصی از آن استفاده کرد.

مدلی که به شما معرفی کردیم در سال 2021 وارد بازار شده و یکی از مدل‌های جدید این کمپانی محسوب می‌شود. این محصول را می‌توان بهترین ساندبار جی بی ال دانست. بیشتر قسمت‌های این محصول را پلاستیک فشرده تشکیل می‌دهد. استفاده از پلاستیک در متریال این ساندبار باعث شده که هزینه تولید آن تا حد زیادی کم شود و این محصول یک قیمت اقتصادی را به‌خود بگیرد.

ارتفاع این محصول 58 میلی‌متر است و می‌توانید آن را به‌راحتی زیر تلویزیون قرار دهید. طول آن نیز 1148 میلی‌متر است و باید حساب طول آن را داشته باشید. ساب ووفر این ساندبار به‌صورت یک یونیت جداگانه طراحی شده و در قالب یک باکس مشکی رنگ به شما ارائه می‌شود.

راه‌اندازی این محصول از جی‌بی‌ال بسیار ساده است و شما می‌توانید آن را بدون هیچ سیمی تنها با فشاردادن چند دکمه راه‌اندازی کنید. تنها مشکل این ساندبار تنظیمات محدود برای اکولایزر و عدم پشتیبانی از دالبی اتموس است.

ساندبار ال جی مدل SN7Y: پر از تکنولوژی و قابلیت

ال جی یکی از برندهای محبوب کره‌ای در ایران است که طرفداران زیادی دارد. کیفیت محصولات این برند را می‌توان تضمین کرد. SN7Y ساندبار محبوب ال جی است. این محصول در سال 2020 به بازار معرفی شد. این ساندبار برای محیط کوچک مناسب است و یک ساب ووفر نیز در خود دارد تا بتواند صداهای بم را به‌خوبی در محیط پخش کند.

این ساندبار ساختاری 3 کاناله دارد و حداکثر توان خروجی‌اش نیز به 380 وات می‌رسد. تکنولوژی High Resolution Audio وضوح صدا را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که صداها در آن به واقعیت نزدیک‌تر باشند. ال جی برای ساندبار خود از هوش مصنوعی نیز کمک گرفته به‌وسیله تکنولوژی AI Sound Pro می‌تواند سطح صدا را تنظیم و صدای تلویزیون را با توجه به محیط اطراف پخش کند.

برای نمونه در موقعیت‌های شلوغ هوش مصنوعی کمک می‌کند تا دیالوگ‌ها شفاف‌تر باشند. تنظیمات مربوط به این بخش خودکار هستند و حالت‌های مختلفی هم دارند. ساختار این ساندبار را 2 بلندگوی ۳۰ وات، 2 اسپیکر 35 وات و یک بلندگوی مرکزی 30 وات تشکیل داده‌اند. از فناوری‌های به‌کاررفته در آن باید به Dolby Atmos و Dolby Vision و HDR10 Passthrough اشاره کرد.

بهترین ساندبار بازار کدام است؟ معرفی بهترین برندها + محصولات برتر

ساندبار سامسونگ مدل HW-A550: همان انتخاب همیشگی

این ساندبار از سری A محصولات سامسونگ در دسته ساندبار است و به‌همین دلیل هم قیمتی اقتصادی و به‌صرفه دارد. قیمت ارزان این محصول نتوانسته از کیفیتش کم کند و همچنان هم ما با محصولی به‌شدت باکیفیت و کاربردی طرف هستیم. این ساندبار ۲.۱ کاناله محسوب می‌شود.

توان خروجی آن به 410 وات می‌رسد. پشتیبانی از صدای دالبی و صدای DTS نیز از قابلیت‌های جذاب آن است. این ساندبار ازDTS Virtual:X نیز برخوردار است. ساندبار HW-A550 در ابعاد ۸۶۰ در ۵۵ در ۸۵ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم ۲.۱ کیلوگرم است.

بهترین ساندبارهای بازار را از کجا تهیه کنیم؟

ما بهترین‌ها را به شما معرفی کردیم اما انتخاب بهترین ساندبار موجود در بازار برعهده خودتان است. برای تهیه این محصولات نیز می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مانند وب‌سایت تکنولایف کمک بگیرید. تکنولایف یکی از معروف‌ترین وب‌سایت‌ها برای تهیه محصولات مختلف در حوزه تکنولوژی است که شما حتی برای اطلاع از قیمت محصولات مختلف نیز می‌توانید روی آن حسابی کنید؛ از قیمت اسپیکر بلوتوثی کوچک ارزان گرفته تا محصولات تکنولوژی پیشرفته و گران‌قیمت.

نظر شما