شناسهٔ خبر: 67661194 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما در ایلام حل شود

صاحب‌خبر -

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما در ایلام باید حل شود.

مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما در ایلام حل شود
تین نیوز

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما در ایلام باید حل شود.

به کزارش تین نیوز به نقل از بازار، فریدون همتی با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت های راه و شهرسازی استان و اشاره به وجود پایانه مرزی مهران و مرزهای مشترک با عراق، استان ایلام را مستعد تبدیل شدن به هاب ارتباطی غرب کشور دانست.

وی افزود: خواستار اقدام سریع مجموعه راه و شهرسازی و دستگاه های تابعه در جهت تسهیل تردد زوار اربعین و جذب سرمایه گذاری در استان هستیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس همچنین بر ضرورت حذف موانع و نقاط حادثه خیز، تکمیل تونل ها، ایمن سازی نقاط رانشی، چهاربانده کردن جاده ها و افزایش کیفیت آسفالت تأکید کرد.

همتی با اشاره به مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما بر لزوم برنامه ریزی برای مدیریت بهتر اتوبوس ها و تسهیل تردد مسافران تأکید نمود.

وی تصریح کرد:طبق گزارش مدیران فرودگاه و راهداری، ۸۰ درصد از ظرفیت حمل و نقل توسط مسافرین سایر استان ها و کشورهای همسایه تکمیل می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: مردم استان در اولویت تهیه بلیط اتوبوس و هواپیما باشند.

همتی بر ادامه تسهیلات ساخت مسکن روستایی و نظارت کافی بر ساخت مسکن توسط اداره بنیاد مسکن تأکید کرد و هشدار داد که دستگاه های نظارتی نباید مسیر خانه دار شدن روستاییان را دشوار کنند.

وی مدیران اداره کل راه و شهرسازی را به تحول آفرینی در ساخت شهرک های توریستی و ویلایی و تجهیز هتل های چندستاره و شهربازی تشویق کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس همچنین پیگیری تأمین اعتبار پروژه های زیر مجموعه اداره راه و شهرسازی را از برنامه های خود دانست و خواستار ارائه ایده ها و طرح های مطالعاتی مدیران برای توسعه استان شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما