شناسهٔ خبر: 67661062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار راور:

افزایش مشارکت در انتخابات نشان‌دهنده امید به آینده است

فاطمه افضلی

فرماندار راور با اشاره به روند افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: این نشان‌دهنده امید مردم به آینده است که مشارکت مردم افزایش پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

رضا عباسی ۲۴ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان راور ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: ما در فاصله حدود پنج ماه سه انتخابات برگزار کردیم که در عمر انقلاب بی‌سابقه است و از همه مهم‌تر، در انتخابات یک ‌روند افزایش مشارکت را داشتیم.

وی با اشاره به روند افزایش مشارکت مردم شهرستان راور در انتخابات‌ها افزود: این نشان‌دهنده اعتقاد مردم راور به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان‌دهنده امید مردم به آینده است که مشارکت مردم افزایش پیدا کرده است.

فرماندار راور گفت: برگزاری انتخابات توسط خود مردم و صیانت از آراء از دیگر دلایل افزایش مشارکت در انتخابات بود و در عمل هم ثابت کردیم با رعایت اصل بی‌ طرفی و صداقت، از تک تک آراء ملت صیانت می‌کنیم.

وی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارت، قضائی، نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم راور، از کاندیداهای ریاست جمهوری و ستادهای آنها تشکر کرد و برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

 عباسی از تمامی دستگاه‌های اداری و مسئولان شهرستان خواست با تمام توان و تلاش به خدمت خود ادامه دهند تا کاری از مردم بر زمین نماند چرا که مسئولیت‌ها همه امانت است و نباید در امانت خیانت کرد و اساساً حضور همه ما در نظام جمهوری اسلامی بایستی بر این اساس باشد که نهایتاً منجر به رضایتمندی مردم باشد.

فرماندار راور تصریح کرد: یکی از برکات نظام اسلامی همین دموکراسی دینی است که مردم نقش اصلی و تعیین کننده دارند و خدمتگزاران خودشان را با رای خود انتخاب می‌کنند و در این راستا بایستی با تلاش، جدیت و دلسوزی با دولت جدید همکاری کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام زمانی امام جمعه راور نیز در این جلسه با اشاره به پرواز اردیبهشت و شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: پست و مقام‌های دنیوی ماندگار نیستند اما بعضی‌ها مقام شهادت نصیبشان می‌شود و ماندگار می‌شوند .

وی با اشاره به ایام عزاداری شهادت سیدالشهدا علیه السلام بیان کرد: از نهضت حسینی کمک بگیرید. جریان امامت می‌گوید که بدون رئیس جمهور و رئیس مجلس کشور پیش می‌رود اما بدون رهبر نه.

زمانی گفت: انتخابات در درون انقلاب تا انتخابات مکاتب مادی فرق دارد. در انقلاب، بی نقش نداریم و همه باید نقش داشته باشند، گاهی در مقام پاسخگویی و گاهی در مقام مطالبه‌گری، مطالبه گری و پاسخگویی  به معنی پویایی جامعه است.

انتهای پیام

نظر شما