شناسهٔ خبر: 67660623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جدیدترین نقل‌وانتقالات تیم‌های مهم اروپایی

در این فصل نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا رئال مادرید به‌عنوان بمب نقل‌وانتقالات، کلیان امباپه را به خدمت گرفت، همچنین آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن مونیخ هم بسیار به این تیم نزدیک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جدیدترین اخبار منتشر شده فوتبال اروپا در رابطه نقل و انتقالات داگلاس لوئیس با ۲۸ ملیون یورو از استون ویلا به یوونتوس پیوست این خرید برای یوونتوس بسیار کم‌هزینه بود.

بایرن مونیخ در این فصل اولیسه وینگر کریستال پالاس را به قیمت ۶۰ ملیون یورو به خدمت گرفت. پائولینیا دیگر بازیکنی است که بایرن‌مونیخ با ۴۶ ملیون یورو به خدمت گرفت.

چلسی در بازار نقل انتقالات امسال هم بازیکنان جدید و جوانی به خدمت گرفت. دوز بری حال با ۳۷ ملیون یورو خرید جدید این تیم از لستر سیتی و مسینیو دیگر بازیکن جوانی است که به این تیم اضافه شد.

آرسنال در این پنجره مدافع بولونیا، کالافیوری ستاره این تیم را به خدمت گرفت.

بارسلونا نیکو ویلیامز، ستاره جوان بیلبائو را با ۶۰ ملیون یورو به خدمت گرفت. کانسلو و فیلیکس هم به تیم‌های دیگری می‌روند. فیریمپوینگ مدافع راست بایرن لورکوزن دیگر خرید این باشگاه است.

اتلتیکو مادرید لنورمن مدافع سوسیداد را به خدمت گرفت همچنین ممرداشویلی دروازه بان سویا هم به این تیم پیوست.

منچسترسیتی ادرسون را به النصر عربستان فروخت البته دنی اولمو هافبک لایپزیک آلمان هم به منچسترسیتی بسیار نزدیک است.

رئال مادرید بمب نقل انتقالات اروپایی کلیان امباپه را به خدمت گرفت همچنین آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن مونیخ هم بسیار به این تیم نزدیک است.

منچستر یونایتد با به خدمت گرفتن دلیخت، مدافع بایرن مونیخ در این پنجره نقل انتقالات تیم خود را تقویت کرد. زیسکی مهاجم بولونیا با ۴۰ ملیون یورو به این تیم پیوست، اوگارته هافبک پاری‌سن‌ژرمن هم دیگر خرید یونایتد بود.

نظر شما