شناسهٔ خبر: 67660124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ستاره خارجی پرسپولیس امروز در تهران | توافق برای انتقال یک و نیم میلیون دلاری

باشگاه پرسپولیس برای فروش عبدالکریم رقم عجیب 2 میلیون دلار را اعلام کرده که اگر با چانه زنی طرف قطری همراه شد در نهایت او را با رقم در یک و نیم میلیون دلار ترانسفر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که طی روزهای اخیر بحث حضور عبدالکریم حسن مدافع قطری پرسپولیس در لیگ ستارگان قطر مطرح بوده اما باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن بلیت گرفته تا به تهران بیاید.

قرار است این بازیکن تا عصر یکشنبه در تهران باشد اما به تمرین تیمش نخواهد رسید.این خبری است که یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تاییدش کرده است.

البته این اتفاق در حالی رخ می دهد که قلم عرباوی، خبرنویس مطرح قطری در توییتر خبر انتقال مدافع چپ سرخ ها را تایید کرده و گفته باید عبدالکریم حسن را در فصل بعد بازیکن العربی قطر بدانیم.

البته در هر شرایطی اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد این بازیکن را ترانسفر کند جلساتی با او خواهد داشت و حضور این بازیکن در تهران صرفا به معنای منتفی شدن انتقالش نیست.

باشگاه پرسپولیس برای فروش عبدالکریم رقم عجیب 2 میلیون دلار را اعلام کرده که اگر با چانه زنی طرف قطری همراه شد در نهایت او را با رقم در یک و نیم میلیون دلار ترانسفر کرده و به جای او یک مدافع چپ و یک مدافع راست خارجی جذب کنند.

نظر شما