شناسهٔ خبر: 67659971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

کیانی: ورزش شغل ماست/ مشکلی با قدرت حریفانم ندارم، آن‌ها را به خوبی می‌شناسم

کاپیتان تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: مسائل مالی برای همه ورزشکاران مهم است، اما الان به هیچ چیز جز شاد کردن دل مردم در المپیک پاریس فکر نمی‌کنم.

صاحب‌خبر -

ناهید کیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور در مراسم بدرقه ملی‌پوشان اعزامی به المپیک پاریس اظهار داشت: حس خوبی بود که با خانواده در مراسم بدرقه ملی‌پوشان حاضر شدیم. اینکه مسئولان ورزش برای ما خانواده‌ها احترام قائل شدند، کار قشنگ و زیبنده‌ای بود و از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک بابت این حرکت تشکر می‌کنم.

*تمام المپیکی‌ها می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند

وی افزود: تمام المپیکی‌ها می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند، چون برای حضور در دوره بعدی باید ۴ سال صبر کنند و به همین خاطر من هم روز به روز آماده‌تر می‌شوم. الان حدوداً ۷۰ درصد آمادگی دارم و تا روز مسابقات به ۱۰۰ درصد آمادگی می‌رسم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان درباره مسیر سخت برای کسب مدال در پاریس گفت: می‌دانم که چین، انگلیس، بلغارستان و کره جنوبی بهترین رقیبانم هستند، اما مشکلی با این موضوع ندارم، چون آن‌ها را به خوبی می‌شناسم.

*اعلام میزان پاداش‌ها روی انگیزه ما تأثیر مثبت دارد

وی ادامه داد: توقع مردم و مسئولان را درک می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا روی سکوی المپیک قرار بگیرم. به هر حال این یک افتخار بزرگ خواهد بود و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

کیانی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش شغل ماست و هر ورزشکاری قطعاً به مسائل مالی هم فکر می‌کند و باید بپذیریم اعلام میزان پاداش‌ها روی افزایش روحیه و انگیزه ما تأثیر مثبت دارد، اما من الان فقط به شاد کردن دل مردم فکر می‌کنم. این موضوع برایم از هرچیز دیگری مهمتر است و امیدوارم بتوانم لبخند را روی لب هموطنانم بیاورم.

انتهای پیام/

نظر شما