شناسهٔ خبر: 67659827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

خداحافظی اجباری با دو چهره محبوب استقلال | نکونام به دنبال گزینه های جدید

باشگاه استقلال قرارداد کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی را تمدید کرد. این اقدام در شرایطی انجام شد که از چند روز قبل نیز شنیده می‌شد از میان اعضای کادر فنی سابق استقلال فقط همین دو نفر در کادر جدید باقی خواهند ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین با توجه به تمدید نشدن قرارداد مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی و بهزاد غلامپور به نظر می‌رسد که جواد نکونام باید افراد جدیدی را به عنوان مربی به باشگاه معرفی کند.
هاشمی‌نسب اخیراً در کلاس A نیز شرکت کرد تا از این نظر مشکلی برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد، اما ظاهراً مسأله او با باشگاه استقلال چیز دیگری است و او باید همچنان منتظر بماند.
پیش‌بینی می‌شد محمد نوازی نیز همچنان در استقلال باشد، اما نام او نیز فعلاً حذف شده و این مربی به همراه رحمتی و رجبی به باشگاه مراجعه نکرده تا قراردادش تمدید شود.
به این ترتیب او را هم باید تا به امروز جدا شده کادر فنی دانست. اما ماجرای بهزاد غلامپور با این دو متفاوت است. غلامپور نه از نظر فنی و نه از حیث مسائل دیگر مشکلی برای حضور روی نیمکت استقلال نداشت، اما به دلیل اینکه مربیان حاضر در کادر فنی استقلال باید حتماً مدرک A داشته باشند، او نیز از کادر فنی استقلال کنار گذاشته شده تا فردی در کادر قرار بگیرد که از مدرک لازم برخوردار باشد.
گفته می‌شود اشکان نامداری نزدیک‌ترین گزینه برای مربیگری در استقلال است و به احتمال زیاد -اگر مشکل غلامپور حل نشود- جای بهزاد غلامپور را خواهد گرفت و دروازه‌بان‌های آبی را تمرین خواهد داد.
به این ترتیب باید دید جای دو مربی جدا شده دیگر چه گزینه‌هایی به باشگاه معرفی خواهند شد. صحبت از اضافه شدن یک مربی ایرانی در کنار یک مربی‌تمرین دهنده خارجی است که هنوز قطعی نشده اما باید به این نکته نیز متوجه بود که نکونام به نزدیکان خود گفته دوست دارد یکی از میان نوازی یا هاشمی‌نسب همچنان در کادر باشد.

نظر شما