شناسهٔ خبر: 67659665 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اولین بیانیه ترامپ پس از حادثه ترور

دونالد ترامپ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نخستین واکنش خود پس از حادثه تیراندازی در تجمع حامیانش در پنسیلوانیا در شبکه اجتماعی توروس سوشال بیانیه‌ای منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

اولین بیانیه ترامپ پس از حادثه ترور

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کرده که از ناحیه بخش بالایی گوش چپ خود دچار جراحت شده است.

بنا بر این گزارش؛ دونالد ترامپ در این بیانیه گفت: می‌خواهم از سرویس مخفی ایالات متحده و تمامی مجریان قانون بابت واکنش سریع‌شان به این تیراندازی که در باتلر، نسیلوانیا اتفاق افتاد قدردانی کنم. از همه مهمتر می‌خواهم مراتب تسلیت خود را به خانواده فردی که در این تجمع کشته شد و فرد دیگری که به شدت زخمی شد ابراز کنم.ترو

وی در ادامه گفت: از همه مهمتر واقعاً وقوع چنین اتفاقی در کشور ما غیر قابل توجیه است. تا اکنون چیزی درباره تیرانداز که کشته شد نمی‌دانم. هدف گلوله‌ای قرار گرفتم که بخش بالایی گوش چپ من را سوراخ کرده است. می‌دانم که چیزی به سرعت مانند صدای ویز از سمت گوش شنیدم، تیراندازی اتفاق افتاد و گلوله درست از پوست من رد شد. خونریزی زیادی اتفاق افتاد و بعد متوجه شدم که هدف گلوله قرار گرفته‌ام. خداوند آمریکا را در پناه خود نگه دارد.

 

نظر شما