شناسهٔ خبر: 67659648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب:

قطار «کاروان عشق» ویژه یوم‌العباس زنجان برای زائرین فراهم شد

زنجان- صفری،مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب، از فراهم شدن یک قطار با عنوان «کاروان عشق» برای رفت و آمد زائران در یوم‌العباس خبر داد و گفت: این قطار از ساعت ۷ صبح روز ۲۴ تیرماه از تهران حرکت می‌کند.

صاحب‌خبر -

منوچهر صفری در گفت‌گو با خبرنگار بازار، از فراهم شدن یک قطار با عنوان «کاروان عشق» برای رفت و آمد زائران در یوم‌العباس خبر داد و گفت: برای هشتم محرم و تسهیل حضور عزاداران در اجتماع بزرگ حسینیه اعظم زنجان یک قطار ویژه تدارک دیده شده است.

وی بیان داشت: قطار «کاروان عشق» ساعت ۷ صبح روز ۲۴ تیرماه از تهران حرکت می‌کند و ساعت ۱۱ ظهر همان روز به زنجان می‌رسد.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب گفت: پس از حضور زائران در دسته حسینیه اعظم زنجان و برای تسهیل در بازگشت عزاداران شرکت کننده در مراسم یوم العباس به تهران ساعت بازگشت این قطار از ساعت ۲۰ شب خواهد بود.

صفری ظرفیت این قطار را ۳۲۰ نفر علام کرد و گفت: قطار «کاروان عشق» پس از ورود به حوزه استحفاظی استان زنجان مراسم عزاداری با حضور مادحین اهل بیت (ع) در داخل قطار انجام خواهد شد و در محل ایستگاه راه آهن زنجان نیز عزاداری انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: متقاضیان سفر با قطار فوق‌العاده زنجان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www. raja. ir و سایر مراکز فروش بلیت به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

نظر شما