شناسهٔ خبر: 67659630 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آشنایی با 3 خودرو جدید نیسان برای بازار ایران؛ مشخصات فنی و قیمت نیسان قشقایی، سیلفی و کیکس

صاحب‌خبر -

شرکت نامی خودرو بالاخره قیمت دقیق و مشخصات فنی رسمی سه محصول جدید خود از برند نیسان، یعنی شاسی بلند نیسان قشقایی، کراس اور نیسان کیکس و سدان نیسان سیلفی را برای بازار ایران اعلام کرد.

نام نیسان در ایران همیشه به عنوان یک برند جان سخت، خوش فروش و کارآمد تداعی شده است. از نیسان پاترول گرفته تا ماکسیماهایی که هنوز هم بعد از گذشت یک دهه، همچنان سر پا هستند، می‌توانند این لقب را تایید کنند. حالا پس از آرام شدن شرایط بازار و موج خودروهای وارداتی به ایران، شرکت نامی خودرو تصمیم گرفته است تا دوباره، یاد و خاطره خوش نیسان را در ایران زنده کند. این شرکت میزبان چهار محصول جذاب از برند نیسان یعنی شاسی بلندهای ایکس تریل و قشقایی، کراس اور کیکس و سدان سیلفی است که سرانجام می‌توانیم با قیمت رسمی و مشخصات فنی دقیق آن‌ها آشنا شویم؛ البته به جز ایکس تریل که فعلا باید منتظر آن بمانیم.

فهرست عناوین:

  • کراس اور کیکس 
  • سدان سیلفی مکس ادیشن
  • شاسی بلند قشقایی

مشخصات فنی و قیمت خودروهای جدید نامی خودرو

شرکت نامی خودرو به عنوان وارد کننده محصولات جدید نیسان به ایران، رقابت جذابی را با مانیان خودرو آغاز کرده است. شرکت مانیان خودرو که زیر مجموعه پرشیا خودرو محسوب می‌شود، در حال حاضر شاسی بلند پر حاشیه و جذاب مانیان ترا را در سبد محصولات خود دارد و در آینده‌ای نزدیک، این سبد را بزرگ‌تر می‌کند. به هر حال خودروهای شرکت نامی خودرو قصد دارد تا به زودی، فروش محصولات خود را از طریق سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز کند و به همین دلیل، بد نیست تا در جدیدترین مطلب از سرویس خودرو گجت نیوز با تمام آن‌ها آشنا شویم.

مشخصات فنی و قیمت نیسان کیکس

در زیر کاپوت نیسان کیکس نامی خودرو، پیشرانه‌ای 1.5 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر از نسل سوم HR نیسان با قدرت 122 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن متر قرار گرفته است. این پیشرانه که از استاندارد یورو 6 پیروی می‌کند، با گیربکس CVT Xtronic ارتقا یافته با 6 دنده مصنوعی هماهنگ شده و به شما در پیمایش‌های روان و لذت‌بخش یاری می‌رساند. مصرف سوخت ترکیبی نیسان کیکس 6.58 لیتر در 100 کیلومتر است که نشان از تعهد این خودرو به حفظ محیط زیست و اقتصاد شما دارد.

نیسان کیکس با برخورداری از امکاناتی مانند 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HAC)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، ترمز کمکی الکترونیکی (EBA) و …، سفری امن و آسوده را برای شما و سرنشینانتان به ارمغان می‌آورد. سیستم صوتی BOSE با 8 بلندگو، دوربین دید عقب و سنسور پارک، دوربین 360 درجه، سنسور نقطه کور، سیستم هشدار خروج از مسیر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کنترل ردیابی هوشمند (ITC)، تغییر حالت رانندگی اکو و اسپرت، سانروف برقی، کلاستر دیجیتال راننده، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی کنسول مرکزی و سیستم مانیتورینگ پایش فشار باد تایرها، تنها بخشی از این امکانات هستند.

قیمت رسمی نیسان کیکس نامی خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی معادل 2 میلیارد و 100 میلیون تومان است.

مشخصات فنی و قیمت نیسان سیلفی مکس ادیشن نامی خودرو

در زیر کاپوت نیسان سیلفی نامی خودرو، شاهد حضور دو پیشرانه هستیم. پیشرانه اول، 3 سیلندر تنفس طبیعی 1.2 لیتری است که نقشی در به حرکت درآوردن خودرو ندارد و صرفا به عنوان ژنراتور برای شارژ باتری‌های موتور الکتریکی سنکرون آهنربای دائم عمل می‌کند. پیشرانه دوم، همان موتور الکتریکی قدرتمند است که با اتکا به نیروی باتری‌ها، به چرخ‌های جلو نیرو می‌دهد. این دو پیشرانه در مجموع 136 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند و به لطف سیستم هیبریدی e-Power، مصرف سوخت این خودرو به طور شگفت‌انگیزی به 3.9 لیتر در 100 کیلومتر می‌رسد.

نیسان سیلفی در قامت یک سدان تقریبا لوکس، با لیست بلندبالایی از امکانات رفاهی و ایمنی، آسایش و اطمینان خاطر را به سرنشینان خود هدیه می‌دهد. نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، هدآپ دیسپلی (HUD)، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، فرمان دی‌کات برقی، سیستم هشدار خروج از مسیر، تغییر حالت رانندگی، 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم صوتی BOSE، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل دینامیک خودرو، TPMS، سانروف برقی، سیستم هشدار ترافیک از عقب، شارژر وایرلس و آینه‌های جانبی برقی گرمکن، تنها بخشی از این امکانات هستند که نیسان سیلفی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تجربه رانندگی لوکس و ایمن تبدیل می‌کنند.

قیمت نیسان سیلفی مکس ادیشن در سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی معادل 2 میلیارد و 350 میلیون تومان است که از این نظر می‌تواند برای تویوتا کرولا توربو شارژ معین خودرو دردسر ایجاد کند.

مشخصات فنی و قیمت نیسان قشقایی

نیسان قشقایی تقریبا می‌تواند رقیب شهری نیسان ایکس تریل نامی خودرو باشد که در زیر کاپوت خود میزبان یک پیشرانه 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی با قدرت 139 اسب بخار و گشتاور 184 نیوتن متر قرار گرفته است. این پیشرانه در هماهنگی با گیربکس CVT Xtronic نیسان، به شما در تجربه رانندگی نرم و لذت‌بخش یاری می‌رساند و مصرف سوخت ترکیبی نیسان قشقایی 6.7 لیتر در 100 کیلومتر است.

از جمله امکانات رفاهی نیسان قشقایی می‌توان به فرمان برقی دی‌کات، ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، 6 کیسه هوای ایمنی، ترمز کمکی (BAS)، ایزوفیکس صندلی‌ها، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 9 اینچی کنسول مرکزی، پورت شارژر USB، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای و آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن اشاره کرد.

قیمت نیسان قشقایی نامی خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی معادل 2 میلیارد و 880 میلیون تومان است.

نظر شما