شناسهٔ خبر: 67658983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کلمبیای بی‌اعصاب جام می‌خواهد

آرژانتین و مسی  به‌دنبال تاریخ‌سازی 

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

دیدار نهایی رقابت‌های کوپا‌آمه‌ریکا ساعت ۳:۳۰ بامداد دوشنبه با قضاوت رافائل کلاوس برزیلی بین آرژانتین و کلمبیا برگزار می‌شود. 
کلمبیا حالا حریف آرژانتین و لیونل مسی است. آلبی‌سلسته می‌خواهد تاریخ‌سازی کند و مسی می‌خواهد جاودانه شود، این یعنی کار سخت برای کلمبیا، کلمبیایی که نشان داده هم در زمین و هم روی سکو‌ها چقدر بی‌اعصاب است و حتی وقتی می‌برد کار را به جنجال می‌کشاند. کلمبیا می‌خواهد قهرمان شود تا بعد از سال‌ها جام را از دست مثلث قدرت امریکای جنوبی خارج کند، اما به همین راحتی‌ها هم نیست. آلبی سلسته قهرمانی می‌خواهد. 
ستاره‌های تیم اسکولانی به رهبری مسی آماده دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند. عنوانی که مسی را در آخرین سال‌های حضورش در فوتبال جاودانه می‌کند. مسی با قهرمانی در دوره قبلی کوپا و فتح جام جهانی از زیر سایه سنگین دیگو مارادونا خارج شد و حالا با قهرمانی دوباره در کوپا می‌تواند او را جا بگذارد. فوق‌ستاره در جریان بازی‌ها دچار مصدومیت شده و با احتیاط خود را تا فینال رسانده، اما به هیچ عنوان قصد ندارد فینال را از دست بدهد. البته آرژانتین به احتمال زیاد یک غایب بزرگ خوهد داشت و آن کسی نیست جز گونزالو مونتیل. او در دیدار نیمه‌نهایی مقابل کانادا از ابتدای شروع بازی مصدوم شد و شاید به فینال نرسد. این بازیکن طبعاً قصد داشت در فینال بازی را آغاز کند، ولی در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین که در حضور رسانه‌ها برگزار شد، اثری از او نبود. در بازی با کانادا، وظیفه اصلی مونتیل مهار آلفونسو دیویس بود و موفق هم کار کرد. گفته می‌شود مونتیل گرفتگی عضلانی دارد، البته غیبت او در فینال هنوز کاملاً قطعی نشده است.

نظر شما