شناسهٔ خبر: 67658556 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

شرایط فروش آریسان ۲ اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

ایران‌خودرو شرایط فروش آریسان ۲ را برای تیرماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. این شرایط از نوع پرداخت نقدی با موعد تحویل کوتاه‌مدت است. بخشنامه فروش آریسان ۲ از شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. مشتریان برای ثبت‌نام آریسان ۲ باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران‌خودرو شرایط فروش آریسان 2 را برای تیرماه 1403 اعلام کرد. این شرایط از نوع پرداخت نقدی با موعد تحویل کوتاه‌مدت است. بخشنامه فروش آریسان 2 از شنبه 23 تیرماه 1403 در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. مشتریان برای ثبت‌نام آریسان 2 باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند.
 
شرایط فروش آریسان 2، تیر 1403:
شرایط فروش آریسان ۲ اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]
قیمت وانت آریسان 2 هم‌اکنون در بازار آزاد حدود 474 میلیون تومان است؛ بنابراین متقاضیان می‌توانند در بخشنامه فروش ایران‌خودرو این وانت را 60 میلیون تومان ارزان‌تر از بازار خریداری کنند. البته ایران‌خودرو برای فروش آریسان 2 شرایطی را در نظر گرفته است.
 
محدودیت‌های بخشنامه ایران‌خودرو:
 
به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.
 
مشتریان حقوقی نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.
 
امکان صلح در قرارداد و نقل‌وانتقال خودرو حتی به‌صورت وکالتی وجود ندارد.
 
شماره تلفن همراه معرفی‌شده باید به نام متقاضی باشد.
 
 متقاضی باید هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی به نام خودش استفاده کند.
 
وانت آریسان 2 نسخه ارتقایافته وانت آریسان 1 به حساب می‌آید. این خودرو برخلاف نسخه اولیه وانت آریسان، از موتور XU7P بهره می‌برد و تبدیل به خودرو دیفرانسیل‌جلو شده است. گیربکس پنج‌سرعته خانواده BE نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. همچنین سطح امکانات رفاهی این خودرو نیز در مقایسه با گذشته افزایش یافته‌اند.
 
سنسورهای پارک عقب و چراغ‌های مه‌شکن جلو دو تا از تجهیزات جدید آریسان 2 هستند. سایر امکانات این خودرو مانند آریسان 1 است؛ دو کیسه هوا، سیستم توزیع نیروی ترمز و ترمز ضدقفل، سیستم صوتی ساده، شیشه بالابرهای برقی، فرمان هیدرولیک و ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب تجهیزات این خودرو را تشکیل می‌دهند.
 
آریسان 2 برخلاف آریسان 1، از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل‌جلو بهره می‌برد. مصرف سوخت آریسان 2 معادل 8.8 لیتر در 100 کیلومتر به‌صورت ترکیبی عنوان شده است. همچنین ایران‌خودرو ادعا می‌کند این وانت می‌تواند در 13.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت برسد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما