شناسهٔ خبر: 67658542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی صومعه سرا خبر داد

رفع تصرف بیش از ۳ هزار متر مربع از اراضی ملی در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه سرا از رفع تصرف سه هزار و ۲۴۳ متر مربع اراضی ملی در شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۶۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جعفر عدلی مژده‌ی امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از روستاهای بخش طاهر گوراب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در خلال رسیدگی به این پرونده‌، مأموران پلیس آگاهی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در بازدید از محل اعلامی مشخص شد، فردی سودجو، سه هزار و ۲۴۳ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است.

عدلی مژده‌ی از معرفی متهم ۶۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد و کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما