شناسهٔ خبر: 67657723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد؛

برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل در قزوین

قزوین- رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل در قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی قاسم‌زاده عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه از برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با حضور بیش از یک هزار و ۱۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این المپیاد دانشجویان ۴۸ دانشگاه کشور حضور دارند، افزود: دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل از ۲۸ تیرماه تا ۵ مردادماه در قزوین برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: در این رویداد دانشجویانی از ۵۰ ملیت مختلف در ۱۰ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، دو و میدانی، شنا، دارت و آمادگی جسمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

قاسم زاده با بیان اینکه برای برگزاری این رویداد بین المللی از ظرفیت های استان قزوین به بهترین شکل استفاده شده است، تصریح کرد: این رویداد علاوه بر اینکه می تواند زمینه معرفی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به دانشجویان خارجی را فراهم کند، زمینه اتحاد و گفت و گوی فرهنگی بین ملت ها را نیز فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: در طی سه سال گذشته این دومین رویداد بین المللی است که به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود و این نشان از اعتماد وزارت علوم به این دانشگاه و ظرفیت های استان قزوین است.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه دانشجویان حاضر در این رویداد سفیران خوبی برای معرفی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواهند بود، تصریح کرد: بیش از یک هزار دانشجو خارجی در دانشگاه امام خمینی (ره) داریم و معتقدیم امروز دانشگاه به جایگاه واقعی خود که بین المللی بودن است نزدیک شده است.

نظر شما