شناسهٔ خبر: 67657248 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«تکیه‌ کوچیک» محسن چاوشی شنیدنی شد+صوت

تهران - ایرنا - قطعه موسیقی «تکیه‌ کوچیک» با آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی همزمان با ماه محرم منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، قطعه موسیقی «تکیه‌ کوچیک» با ترانه‌ای از امید روزبه، آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی و تنظیم‌ رضا فوادیان در مدح حضرت ابوالفضل العباس (ع) همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان منتشر شد.

مهدی کریمی میکس و مسترینگ، شهاب جعفرنژاد طراحی کاور و حامد تلخ‌آبی تایپوگرافی این اثر را برعهده داشتند.

چاوشی با انتشار «تکیه‌ کوچیک» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «من شمع عزای تورو خاموش نکردم/اون تکیه‌ی کوچیکو فراموش نکردم»

برای شنیدن قطعه «تکیه‌ کوچیک» اینجا مراجعه کنید.

«تکیه‌ کوچیک» محسن چاوشی شنیدنی شد+صوت

چاوشی آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ از هنرمندانی است که بیش از ۲۰ سال عاشقانه‌ها و دردهای جامعه خود را در قالب آثار موسیقایی روایت می‌کند، وی در این مدت کنسرت موسیقی برگزار نکرده است اما طرفداران بسیاری دارد و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مخاطبان و طرفداران خود فعالیت خود را در این زمینه ادامه می‌هد.

چاوشی علاوه بر راه‌اندازی «جمعیت حیدر» برای حمایت از ایتام، نیازمندان و تهیه و توزیع ارزاق با راه‌اندازی پویش‌هایی در صفحه‌های شخصی خود در فضای مجازی، فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه بسیاری را انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به تامین کمک هزینه درمان، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تأمین مبلغ دیه برای نجات از اعدام اشاره کرد.

این آهنگساز و خواننده طی سال‌های اخیر با موضوع شهادت حضرت علی(ع)، سیدالشهدا(ع) و ایام سوگواری محرم و صفر آثاری را ساخته و منتشر کرده است. وی ماه محرم سال گذشته نیز «آواز خون» را با شعری از امید روزبه و برداشتی از نوحه قدیمی به عنوان نذر محرم و ادای دین شخصی او و دوستان هم‌دلش به اهل کربلا منتشر کرد.


نظر شما