شناسهٔ خبر: 67657237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کین: دوست دارم یکشنبه گل بزنم

هری کین، کاپیتان انگلیس، امیدوار است تیمش مقابل اسپانیا برنده شود و او گلزن فینال یورو 2024 باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا برخی از تماشاگران و همینطور اعضای کادرفنی انگلیس می‌گویند که خوشحالی هری کین زمانی که اولی واتکینز مقابل هلند گلزنی کرد، بیشتر از گل اول خودش در بازی نیمه نهایی یورو 2024 بود.

مهاجم بایرن مونیخ که در دقیقه 81 تعویض شد، یکی از اولین کسانی بود که این گل حساس را جشن گرفت و وقتی واتکینز به سمت نیمکت رفت، کاپیتان انگلیس او را در آغوش گرفت و با او صحبت کرد.

کین در آستانه بازی فینال مقابل اسپانیا به سایت یوفا گفت: "راستش را بخواهید، یادم نمی‌آید که به او چه گفتم. فکر کنم گفتم: "متشکرم اولی." حضور در بازی به عنوان بازیکن تعویضی کار آسانی نیست. انتظار برای شانس اینکه بتوانید در زمین حضور داشته باشید سخت است. او توانست از فرصت خودش استفاده کند و شادی بزرگی را به تیم هدیه بدهد."

او درباره روحیه تیم در لحظات پایانی بازی هلند گفت: "وقتی همه در یک جهت می‌جنگند، خودخواهی در کار نیست. من همیشه سعی می‌کنم از هر چیزی الگو بگیرم. همیشه سعی می‌کنم در جایی که تیم در اولویت قرار دارد رهبر باشم، این مهمترین چیز است. و این چیزی است که احساس می‌کنم آن را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهم."

هری کین درباره بازی حساس فردا گفت: "به عنوان یک مهاجم دوست دارم یکشنبه گل بزنم، اما اگر شخص دیگری گل بزند و ما برنده شویم، ناراحت نمی‌شوم. همه می‌خواهند به یک هدف برسند. و چه من یک دقیقه بازی کند یا هر چند دقیقه، اگر قهرمان شویم، همه با هم جشن می‌گیریم و این مهمترین چیز است."

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما