شناسهٔ خبر: 67657232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد

مرگ راننده ۶۵ ساله در سقوط درون کانال آب روستایی در کوچصفهان

مریم روشندل

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به سقوط مرگبار خودروی سواری در کانال آب در روستایی در کوچصفهان، گفت: تیم غواصان با همراهی و کمک اهالی محل، پیکر راننده خودروی سقوط کرده (مرد حدودا ۶۵ ساله) را از داخل کانال آب به بیرون انتقال دادند.

صاحب‌خبر -

شهرام مومنی امروز ۲۳ تیرماه با بیان اینکه عصر روز گذشته حادثه سقوط خودرو به همراه یک راننده و سرنشین در حالی به آتش نشانی رشت اطلاع داده شده بود که اهالی محل یک سرنشین خودرو ( خانم حدودا ۶۰ ساله) را در لحظات اولیه سقوط از آب خارج کرده بودند، اظهار کرد: پس از گذشته بالغ بر ۱۲ ساعت اثری از راننده خودرو غرق شده یافت نشد.

مرگ راننده ۶۵ ساله در سقوط درون کانال آب، روستایی در کوچصفهان

وی افزود: سریعا سه تن از اعضای تیم غواصان سازمان آتش نشانی رشت به همراه یک دستگاه خودروی غواصی به محل حادثه واقع در کوچصفهان، روستای کدوسرا اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: تیم غواصان با همراهی و کمک اهالی محل جسد راننده خودروی سقوط کرده(مرد حدودا ۶۵ ساله) را از داخل کانال آب به بیرون انتقال دادند.

آتش زدن ضایعات خانه را به آتش کشید

وی با بیان اینکه در پی اطلاع آتش گرفتن منزل مسکونی در بلوار امام رضا(ع) پاکت‌سازی سریعا شش خودروی اطفایی به همراه ۱۸ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: سریعا تیم عملیات آتش نشانان نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: علت آتش سوزی؛ بی‌توجهی و بی‌احتیاطی در آتش زدن مقدار ضایعات جنب لانه مرغ و جوجه خانگی بود که پس از سرایت به آن به سقف خانه نیز سرایت داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به گرمای هوا که در سرعت بخشیدن به شعله‌های آتش نقش به سزایی دارد به شهروندان توصیه می‌شود از روشن کردن آتش در محوله، باغ، جنب دیوار ایزوگام و غیره به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام 

نظر شما