شناسهٔ خبر: 67656960 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تظاهرات گسترده محکومیت جنایت «المواصی» در برلین و میلان+ فیلم

تظاهرات گسترده حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت امروز رژیم صهیونیستی در «المواصی» واقع در خان یونس هم اکنون در میلان ایتالیا و برلین در آلمان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، تظاهرات‌های مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در «المواصی» واقع در خان یونس هم اکنون در کشورهای اروپایی در حال برگزاری است.

بر اساس اعلام این رسانه، راهپیمائی های مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در شهر برلین در آلمان و میلان ایتالیا اکنون برگزار شده است.

تصاویر مخابره شده از سوی قدس الاخباریه از حضور گسترده مردم در این کشورهای اروپایی خبر می‌دهد.

تظاهرکنندگان اروپایی در این راهپیمائی ادامه جنایت‌های اشغالگران قدس علیه مردم فلسطین به ویژه جنایت امروز اشغالگران قدس در المواصی را محکوم کرده و بر لزوم تحت فشار قرار دادن صهیونیست‌های اشغالگر برای دست یابی به آتش بس پایدار در غزه تأکید دارند.

آنها پلاکارهایی را در دست دارند که نشان از محکومیت گسترده جنایت‌های صهیونیست‌های اشغالگر دارد.

گفتنی است ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ساعاتی پیش چادرهای آوارگان فلسطینی را در المواصی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و جنایت هولناکی را مرتکب شد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۷۹ فلسطینی در جنایت اشغالگران صهیونیست در منطقه المواصی در خان یونس به شهادت رسیده و ۲۸۹ نفر نیز زخمی شدند.

نظر شما