شناسهٔ خبر: 67656246 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با حضور نجار زاده انجام شد؛ راه‌اندازي مرکز تعميرات تخصصي ترمينال‌هاي سامانه هوشمند سوخت

صاحب‌خبر -
با حضور نجار زاده انجام شد؛ راه‌اندازي مرکز تعميرات تخصصي ترمينال‌هاي سامانه هوشمند سوخت
خبرگزاری آریا - آیین افتتاح «مرکز تعمیرات تخصصی ترمینال‌های سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران» با همکاری بانک ملی ایران، در شعبه خشایار این بانک راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری آریا بانک ملی ایران، آیین افتتاح«مرکز تعمیرات تخصصی ترمینال‌های سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران» با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، جلیل سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مدیران ارشد برگزار شد. 
نجارزاده در این مراسم گفت: بانک ملی ایران با توجه به ظرفیت‌های گسترده‌ای که در نظام تأمین مالی کشور دارد، نقش پر رنگی در اجرای پروژه‌های حوزه انرژی که مورد نیاز کشور و عموم مردم است، به عهده گرفته است.
وی افزود: بانک ملی ایران به‌عنوان یک نهاد همکار وارد اکوسیستم بخش انرژی کشور شده است و با استفاده از توان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، در همکاری با وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اتفاق مهمی را در بخش سامانه‌های هوشمند سوخت رقم زده است.
نجارزاده ضمن تأکید بر تقویت همکاری بخش انرژی با بانک ملی ایران، گفت: این بانک آماده است تا بسته‌های خدماتی لازم برای تأمین نیازهای جایگاه.داران کشور را ارائه دهد تا از این طریق ارتباط قوی‌تری میان این بخش از فعالان انرژی کشور با بانک ملی ایران شکل بگیرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران تأکید کرد: برای راه‌اندازی مرکز تعمیرات تخصصی ترمینال‌های سامانه هوشمند سوخت، کار دقیقی در بانک ملی ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صورت گرفت تا مشکلات فراروی جایگاه‌های سوخت کشور در اسرع وقت برطرف و رضایت مردم عزیز کشور در این زمینه تأمین شود.
سالاری: بانک ملی ایران می‌تواند اتفاقات مهمی در حوزه انرژی کشور رقم بزند
جلیل سالاری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در این مراسم گفت: بانک ملی ایران برای راه‌اندازی مرکز تعمیرات تخصصی ترمینال‌های سامانه هوشمند سوخت با همه توان به میدان آمد و تلاش گسترده‌ای با همکاری کارکنان این بانک صورت گرفت تا در کمترین زمان ممکن این مرکز راه‌اندازی شود.
وی افزود: بانک ملی ایران نشان داده است که با توجه به دارا بودن زیرساخت‌های مناسب و نیروی انسانی متخصص و مسئولیت پذیر، می‌تواند اتفاقات مهمی در حوزه انرژی کشور رقم بزند.
سالاری تأکید کرد: سامانه‌های سوخت کشور دارای مشکلات متعددی هستند که این مشکلات نگهداری آن‌ها را با مشکل مواجه می‌کرد. خوشبختانه با همت بانک ملی ایران و همکاری خوبی که با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این رابطه صورت گرفت، زمینه حل این مشکلات فراهم شده است و شاهد تغییرات خوبی در این بخش خواهیم بود.
صادقی: جایگاه‌های سوخت با همت بانک ملی ایران پاسخگوی مردم است
محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این مراسم با ارائه گزارش مفصلی از وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور، گفت: با توجه به افزایش سالانه میزان مصرف بنزین در کشور این دغدغه وجود داشت که جایگاه‌های سوخت با شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای مردم نباشند.
وی افزود:خوشبختانه این دغدغه با استفاده از ظرفیت‌های بانک ملی ایران و کار فشرده‌ای که در این زمینه صورت گرفت، بر طرف شد و با راه‌اندازی این مرکز، نگهداری و برطرف‌سازی مشکلات سامانه‌های سوخت با روند مطمئنی ادامه خواهد یافت.
گفتنی است؛ مرکز تعمیرات تخصصی ترمینال‌های سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در شعبه خشایار بانک ملی ایران واقع در خیابان طالقانی راه.اندازی شده است.

نظر شما