شناسهٔ خبر: 67656154 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

در دادن رأی اعتماد چوب لای چرخ دولت جدید نخواهیم گذاشت

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: بنا داریم در هر امری تلاش کنیم تا بار مردم که بر زمین مانده برداشته شود و در این راه با دولت همکاری خواهیم کرد و در دادن رأی اعتماد چوب لای چرخ گذاشتن نداریم اما در انجام وظایف نظارتی و دقت کوتاهی نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز _ شنبه بیست‌وسوم تیر_ در نشست شورای اداری استان اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، به روایتی از امام حسین پیرامون فلسفه حکمرانی پرداخت و با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات اخیر به‌صورت با شکوه و سالم برگزار شد و به همه یاوه‌گویی‌های پس از انتخابات‌ها که بر اساس آن فتنه‌گری می‌شد پایان داد.

وی خدمات سی و سه ماهه دولت سیزدهم را در سطح کشور و استان اصفهان بی نظیر دانست و افزود: باید پاسخ شبهات را در این خصوص داد و با ارائه صحیح آمار و ارقام گفت که در این مدت کوتاه چه اقداماتی در این دولت انجام شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: برخی تلاش دارند در این روزها کم و کاستی‌هایی را به نمایان کنند تا کاستی‌های احتمالی در دولت بعد را به گردن دولت سیزدهم بیندازند که باید مراقب بود.

وی تاکید کرد: در این دولت پروژه‌های نیمه کاره‌ای وجود دارد که بسیاری از آنها رو به اتمام است و با تزریق مختصری می‌توان در روزهای پایانی دولت سیزدهم آن‌ها را به اتمام و بهره‌برداری رساند.

حجت‌الاسلام نقدعلی ادامه داد: بنا داریم در هر امری تلاش کنیم تا بار مردم که بر زمین مانده برداشته شود و در این راه با دولت همکاری خواهیم کرد و در دادن رأی اعتماد چوب لای چرخ گذاشتن نداریم اما در انجام وظایف نظارتی و دقت کوتاهی نخواهیم کرد.

وی ابراز کرد: در این دوره مجلس شورای اسلامی کمیته‌های تخصصی در مجمع تشکیل شده است تا روند رسیدگی به امور با سهولت بیشتری انجام شود.

رسیدگی به وضعیت طرح قطعی برق و نیز چالش تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش از دیگر مواردی بود که حجت‌الاسلام نقدعلی به آن‌ها اشاره کرد.

نظر شما