شناسهٔ خبر: 67655609 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیرکل گردشگری ملل متحد:

به روابط خوب خود با ایران ادامه می‌دهیم

دبیرکل گردشگری ملل متحد در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل گردشگری ملل متحد در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «مفتخرم به مناسبت انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه‌ترین تبریکات خود را عرض نموده و برای جنابعالی آرزوی موفقیت روزافزون در تصدی این مسئولیت داشته باشم. کشور ایران از زمان پیوستن به سازمان گردشگری ملل متحد در سال ۱۹۷۵ به عنوان عضو مؤسس، یکی از مهمترین و فعال‌ترین اعضای این سازمان بوده و خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: سازمان گردشگری ملل متحد از همکاری بسیار نزدیک و مثمرثمری با کشور شگفت‌انگیز شما برخوردار بوده است، کشوری که جایگاه‌های والای مختلفی را در نهادهای قانونی و کمیته‌های فنی ما کسب کرده است. ایران در حال حاضر عضو شورای اجرایی به نمایندگی از کمیسیون سازمان گردشگری ملل متحد در منطقه جنوب آسیا و همچنین عضو کمیته آموزش آنلاین گردشگری است. این افتخار را داشتم که برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران یک سفر رسمی به ایران داشته باشم و واقعاً تحت تأثیر میراث فرهنگی غنی ایران و مهمان نوازی چشمگیر مردم ایران قرار گرفتم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اطمینان دارم که ایران و سازمان گردشگری ملل متحد تحت رهبری خردمندانه جنابعالی به روابط بسیار خوب خود ادامه خواهند داد و همکاری ممتاز ما با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را توسعه خواهند بخشید. یک‌بار دیگر تبریک صمیمانه خود را به جنابعالی به عنوان رئیس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران ابراز نموده و مشتاقانه منتظر فرصت دیدار مجدد از کشور شما در آینده نزدیک هستم. رئیس جمهور محترم خواهشمند است بالاترین مراتب ارادت اینجانب را پذیرا باشید.»

نظر شما