شناسهٔ خبر: 67655560 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

واریز ۷۴۵ میلیارد تومان سود به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان

صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۷ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال معادل ۷۴۵ میلیارد تومان سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به حساب معلمان بازنشسته عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بر اساس این اطلاعیه، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ صندوق، ۳۵ هزار میلیارد ریال سود از سوی هیات امنا مصوب شد که در بین فرهنگیان عضو صندوق تسهیم شود که این رقم نسبت به دوره مشابه قبل ۱۲۰درصد رشد نشان می دهد.

خاطر نشان می‌سازد، بیش از ۷ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال از سود مصوب، متعلق به اعضای بازنشسته‌ اول مهر ۱۴۰۱ تا اول مهر ۱۴۰۲ بوده که تا پایان ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بازنشسته شده یا انصراف داده‌اند. این مبلغ طی دو هفته گذشته به صورت نقدی به حساب بیش از ۱۲۵ هزار نفر از این عزیزان واریز گردید.

یادآور می‌شود، فرهنگیان شاغل نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت صندوق ذخیره فرهنگیان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۱۴۰۲ را که به حساب آنها نزد صندوق منظور شده است، مشاهده کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، لازم به ذکر است فرهنگیانی که تازه به جمع همکاران آموزش و پرورش می‌پیوندند به منظور برخورداری از سودآوری و مزایای صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توانند از طریق ادارات تعاون و یا نمایندگی‌های صندوق در سراسر کشور نسبت به عضویت اقدام کنند.

نظر شما