شناسهٔ خبر: 67655514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

لحظه پیدا شدن پیکر بی‌جان بازیکن ملوان + ویدئو

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر رودسر، جسد جوان ۲۱ ساله لنگرودی که عصر دیروز در رودخانه گرمابدشت اشکورات رحیم آباد رودسر غرق شده بود ظهر امروز پیدا شد.

صاحب‌خبر -
mp4
حجم ویدیو: 13.22M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10 دانلود ویدیو
کد خبر: 667183
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۳ ۱۷:۴۵:۲۷

 علی اکبر تمجیدی با اعلام خبر غرق شدن یک جوان در رودخانه گرمابدشت اظهار کرد: امیر باذکاوت بازیکن لنگرودی سابق تیم ملوان به همراه دوستان خود روز گذشته برای شنا به رودخانه گرمابدشت اشکورات رحیم آباد رودسر رفته بودند که دچار حادثه شدند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه این جوان 21 ساله لنگرودی به دلیل‌ عدم آشنایی به فنون شنا، در رودخانه غرق شد، گفت: بعد از اعلام غرق شدن این جوان به هلال احمر، نیروهای امدادی سریعا در محل حاضر شدند و اقدام به گشت‌زنی برای پیدا کردن پیکر این جوان فوتبالیست کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر با اشاره به حضور سه تیم چهار نفره ارزیاب و سیلاب متشکل از نجاتگران افزود: بعد از گشت‌زنی‌های فراوان، پیکر این جوان ظهر امروز در نزدیکی محل حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر پیدا و به سردخانه گلزار شهدای رحیم آباد منتقل شد.

امیر باذکاوت که سابقه بازی در تیم ملوان ب را در سابقه خود دارد در نیم فصل گذشته در تیم امید تازه آباد چاف بازی می‌کرد، این جوان فوتبالیست که اصالتا اهل شهرستان لنگرود است و در پست مهاجم بازی می‌کرد نقش بسزایی در قهرمانی تیم الماس تازه اباد چاف در لیگ برتر گیلان (جام گیلان) داشت.

 

نظر شما