شناسهٔ خبر: 67655399 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کیومرث هاشمی: کارگروهی برای حل مشکلات پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

وزیر ورزش تاکیدکرد: کارگروهی با حضور مدیران وزارت  برای حل مشکلات پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی تشکیل می‌شود وزیر ورزش تاکیدکرد: کارگروهی با حضور مدیران وزارت  برای حل مشکلات پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

صاحب‌خبر -

یه گزارش خبرگزاری برنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: کارگروهی در وزارت ورزش برای رسیدگی به وضعیت مشکلات و پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی تشکیل می‌شود. وظیفه خود می‌دانیم که دغدغه و نگرانی‌ها را برطرف کنیم. تمام قول‌هایی را که دادیم انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم بخش زیادی از این پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان سال به پایان برسانیم.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در جلسه بررسی زیرساخت‌های ورزشی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را خدمت همه عزیزان تسلیت می‌گویم و گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی می‌داریم و به روح این عزیزان صلوات می‌فرستیم.

وی افزود: خوشحالم که امروز در جمع مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی حضور پیدا کردم. مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست در دستور کار ما قرار گرفته و از مدیرکل می‌خواهیم که مستندات این پروژه‌ها را به ما بدهند که در کارگروه وزارت مورد بررسی قرار بگیرد. کارگروهی در وزارت ورزش برای رسیدگی به وضعیت مشکلات و پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی تشکیل می‌شود. وظیفه خود می‌دانیم که دغدغه و نگرانی‌ها را برطرف کنیم. تمام قول‌هایی را که دادیم انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم بخش زیادی از این پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان سال به پایان برسانیم.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: ورزش مقوله‌ای است که باعث خوشحالی جامعه می‌شود و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم. با قانونی که مجلس تکلیف کرده درخصوص آمایش سرزمینی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. در کمتر از یک سال که حضور داریم تمام تمرکز خود را برای اجرایی شدن طرح آمایش سرزمینی گذاشته‌ایم. حدود ۱۰۰ هزار مکان در کشور شناسایی شده و براساس این طرح بخش‌هایی که مشکل دارند سرمایه گزاری را در بخش‌های محروم انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: در کنار این طرح بحث طرح توسعه ملی پیشرفت را در دستور کار داریم و طبق این طرح محوریت اصلی ما خانواده‌ها خواهند بود و از بدو کودکی برای جامعه برنامه ورزشی درنظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: خداراشاکریم رهبری داریم که توجه کافی را به مقوله ورزش دارند و همیشه می‌فرمایند برای داشتن ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشیم. شهید رییسی نیز همیشه توجه کافی به موضوع ورزش داشتند و از خدا می‌خواهیم که بتواینم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: برگزاری مسابقات بین‌المللی می‌تواند شور و نشاط را به استان بیاورد و در این موضوع به استان کمک خواهیم کرد و با فدراسیون‌ها رایزنی می‌کنیم. این ظرفیت در استان خراسان جنوبی وجود دارد. سیاست ما این است که تمرکز زدایی از مرکز داشته باشیم و اگر استانی امکاناتی برای میزبانی دارد این امتیاز را به آن استان بدهیم.

وی گفت: همچنین بحث میزبانی از اردو‌های آماده‌سازی یکی دیگر از راه‌های ایجاد انگیزه است و به توسعه ورزش استان کمک خواهد کرد.

هاشمی بیان کرد: در هفته دولت تلاش می‌کنیم پروژه‌هایی که آماده افتتاح هستتد را به بهره‌برداری برسانیم و رهاورد این سفر موجب رضایت‌مندی مردم منطقه شود.

 انتهای پیام/

نظر شما