شناسهٔ خبر: 67655079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امر به معروف و نهی از منکر را به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر را باید به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، امروز در همایش «جهاد روایت بانوان» که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: باید با همت جهادی و تبلیغ مستمر در راستای نهادینه ساری فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی قیام امام حسین(ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: امام حسین(ع) در وصیتنامه خود آورده که قیام من به خاطر فساد و تباهی ملت نیست بلکه به‌خاطر اصلاح امت جدم است که این اصلاح از طریق امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود و امام حسین(ع) چرایی امر به معروف و نهی از منکر را برای اصلاح امور جامعه به ما می‌آموزد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه گسترش و اشاعه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر نقش مهمی در سلامت روحی و معنوی جامعه دارد، خاطرنشان کرد: نظارت همگانی و عمومی مردم ضامن عدالت اجتماعی و رسیدن به سعادت و کمال است.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر اینکه اولین وظیفه شما در ساحت اجتماعی این است که امر به معروف و نهی از منکر را به یک گفتمان عمومی تبدیل کنید، گفت: امر به معروف و نهی از منکر به دلیل پیچیدگی که در انجام و عمل به آن وجود دارد نیازمند آموزش است و برای انجام فریضتین امر به معروف و نهی از منکر آموزش های لازم به افراد برای تبلیغ داده می شود.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، انتظار می‌رود با شعار «نهضت حسینی و گفتمان زینبی» در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و ارزش‌های دینی و اخلاقی و ... فعالیت‌های خود را انجام دهند.

نظر شما