شناسهٔ خبر: 67655009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین تارتار معرفی شد؛ دقیقی انتخاب دقیق ملوان

تهران-ایرنا- اخباری که طی روزهای اخیر درباره سعید دقیقی شنیده می‌شد، رنگ واقعیت به خود گرفت و او سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، بعد از کسب نتایج موفق همراه با ملوان، مهدی تارتار تصمیم گرفت به سیرجان برود و هدایت گل‌گهر را بر عهده بگیرد. بعد از رسمی شدن این انتقال، مسئولان ملوان بلافاصله با سعید دقیقی وارد مذاکره شدند و به توافقاتی هم رسیدند. قرار بود بعد از انتخاب مدیرعامل ملوان، حضور سعید دقیقی در انزلی رسمی شود که گویا این اتفاق افتاد و حالا باید این مربی جوان را سکاندار هدایت قوی سپید در لیگ بیست و چهارم بدانیم.

دقیقی امروز با انتشار پستی اینستاگرامی رسماً از هواداران شمس‌آذر خداحافظی کرد و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد که حضور او در ملوان اعلام شود. باشگاه ملوان هم پوستری از جذب دقیقی منتشر کرد و در نهایت این توافق شکلی رسمی به خود گرفت. با توجه به نتایجی که دقیقی در ۲ فصل اخیر همراه با شمس‌آذر به دست آورده، می‌توانیم بگوییم که مسئولان ملوان انتخاب دقیقی برای نیمکت تیم‌شان انجام دادند.

با توجه به حضور بازیکنان سرباز در ملوان، دقیقی می‌تواند به بستن تیمی قدرتمند در انزلی امیدوار باشد. او به عنوان یک سرمربی جوان دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

نظر شما