شناسهٔ خبر: 67654976 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

عرضه اولیه دو شرکت تابعه "فن آوا" در دستور کار/ به سوی توسعه فناوری‌ها پیش می‌رویم

مدیرعامل شرکت گروه فن گفت: عرضه اولیه یکی، دو شرکت که شرایط عرضه دارند و این عرضه به آن‌ها در تزریق منابع مالی و شفافیت، کمک می‌کند، در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

مسعود زند وکیلی، مدیرعامل شرکت گروه فن آوا در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: در سال گذشته که مجموعه مدیریتی فن آوا تغییر کرد، بنا را بر اصلاحات زیرساختی و مدیریتی گذاشتیم و این کار را ظرف دو، سه ماه انجام دادیم و زمینه اتفاقات و جهش‌های بزرگ را فراهم کردیم. از توسعه بازار آغاز کردیم، به توسعه محصولات و سپس توسعه فناوری‌ها می‌رسیم.

وی ادامه داد: در ادامه فعالیت‌ها توانستیم برای مجموعه شرکت‌ها توسعه بازار خوبی را در نظر بگیریم. مشتریان و ذینفعانی که در شرکت‌ها فعالیت دارند، با رشد خوبی مواجه بودند. 

زندوکیلی افزود: باتوجه به اینکه در گذشته فعالیت فن آوا با یک فضای سنتی و کسب و کار‌های سنتی بود، کسب و کار‌های سنتی را که اقیانوس قرمز هستند و در آن مزیت رقابتی وجود ندارد را به سوی حوزه‌های جدید، خدمات ارزش افزوده، تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی که در فعالیت‌های ما نقش ایفا می‌کنند، بردیم.

مدیرعامل گروه فن آوا بیان کرد: با شرکت‌های تخصصی در حال مشاوره هستیم تا وظیفه اصلی هلدینگی خود را فعال کنیم تا بتوانیم در سرمایه گذاری، سرمایه پذیری و استفاده از منابع بتوانیم نقش موثری ایفا کنیم.

وی توضیح داد: امیدوار هستیم با تکیه بر فناوری‌های نوین، محصولات جدید، خدمات ارزش افزوده به اضافه خدمات متنوعی که در گروه فن آوا و ذیل ۱۰ شرکت داریم، برنامه توسعه و تحول فن آوا را رقم بزنیم.

زندوکیلی درخصوص عرضه شرکت‌های شرکت‌های زیرمجموعه در بورس گفت: کمیته‌ای برای موضوع وارد کردن شرکت‌های زیرمجموعه به بورس و عرضه اولیه آن‌ها تشکیل دادیم. عرضه اولیه یکی، دو شرکت که شرایط عرضه دارند و این عرضه به آن‌ها در تزریق منابع مالی و شفافیت، کمک می‌کند، در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری :

نظر شما