شناسهٔ خبر: 67654852 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اعطای فرصت مطالعاتی به پژوهشگران زیر ۴۰ سال دانشگاه شریف - اکونیو

اقتصاد ایران: بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) فراخوان جدید شرکت در برنامه فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشگران تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به این تارنما درخواست خود را برای شرکت در برنامه فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان در دانشگاه شریف، ثبت کنند.

این برنامه، مجموعه‌ای از فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت را برای پژوهشگران جوان، فناوران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که سن آنها کمتر از ۴۰ سال است، فراهم می‌آورد. داوطلبان همچنین باید دست‌کم مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند.

مدت زمان این فرصت تحقیقاتی ۶ تا ۱۲ ماه است که این مدت زمان، بسته به شرایط و ملزومات قرارداد نهاد علمی میزبان، تغییر خواهد کرد و تمام هزینه‌های مربوط به بلیط رفت و برگشت، اسکان و پژوهش داوطلبان پذیرفته شده در این برنامه از سوی برگزارکنندگان پرداخت خواهد شد.

بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) و کامستک (کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی) در همکاری مشترک، برنامه حمایت از دانشمندان جوان را با هدف ظرفیت‌سازی و هدایت تولید علم و توسعه فناوری توسط این نسل، در پاسخ به نیازهای کشورهای اسلامی به اجرا درآورده‌اند.

این برنامه استعدادهای جوان را به آشنایی با دستاوردهای نوین علم و فناوری در جهان اسلام و تبادل یافته‌های جدید از طریق شبکه‌سازی، بهینه‌سازی و تقویت روابط بین‌المللی با هدف توسعه علم و فناوری ترغیب می‌کند.

پیشتر دانشگاه‌ علوم و فناوری ملی پاکستان و دانشگاه کوچ ترکیه، میزبان فرصت‌های تحقیقاتی این برنامه بوده‌اند.

نظر شما