شناسهٔ خبر: 67654800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان غربی:

مرز تمرچین یکی از امن‌ترین مرزها برای تردد زائرین اربعین حسینی است

المیرا عسگری زاده

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تامین امنیت زایران از مرز تمرچین یکی از وظایف ماست که با تمهیدات انجام شده، این مرز یکی از امن‌ترین مرزها برای تردد زائران اربعین حسینی است.

صاحب‌خبر -

محمد صادق معتمدیان ۲۳ تیرماه در جلسه ستاد اربعین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به سومین سال میزبانی از زائران اربعین از مرز تمرچین افزود: طی سال گذشته هیچ مشکل امنیتی در مرز تمرچین گزارش نشد و امنیت کامل برقرار بود. 

وی تاکید کرد: تلاش داریم با بکارگیری همه ظرفیت‌ها، بهترین امکانات و خدمات را در اختیار زائران اربعین حسینی که از مرز تمرچین تردد می‌کنند، قرار دهیم. 

معتمدیان خاطر نشان کرد: با همکاری‌ها و تعاملات انجام شده از سمت اقلیم نیز عزم جدی برای ارائه خدمات حداکثری به زائرین وجود دارد.   

استاندار بر لزوم کار فرهنگی جهت معرفی هر چه بیشتر مرز تمرچین پیرانشهر برای انتخاب زوار برای تردد از این مرز تاکید کرد و گفت: مستندات فرهنگی و تولیدات تلویزیونی برای معرفی این مرز با توجه به ویژگی های منحصربه فردی که دارد، آغاز شود. 

وی از مجموعه راه و شهرسازی و سایر دستگاههای دخیل در ارائه خدمات به زائرین خواست: نسبت به تکمیل قطعات باقی مانده از مسیر تردد زائران و ایمن سازی مسیر از طریق نصب تابلو،علایم و خط کشی جاده اقدام کنند تا حادثه ای رخ ندهد. 

معتمدیان همچنین گفت: با توجه به گرمای هوا و امکان گرمازدگی زائران، امکانات بهداشتی درمانی در مسیر تردد زائران مستقر شوند تا پوشش کامل ارائه شود. 

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: ظرفیت حداکثری برای اسکان و تغذیه زائران بکارگیری شود تا خدمات در حد مطلوب ارائه شود. 

وی با انتقاد از مشکل ایاب و ذهاب و نرخ بالا و سلیقه ای اعمال شده در بحث هزینه‌های حمل و نقل طی سال گذشته افزود: با تعیین نرخ مصوب حمل و نقل و تامین وسایل حمل و نقل کافی، معضل سال گذشته تکرار نشود. 

انتهای پیام

نظر شما