شناسهٔ خبر: 67654490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خاموشی سه تیم لیگ برتری در هیاهوی نقل و انتقالات

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رقابت نقل و انتقالات در فصل تابستان برای باشگاه‌ها و هواداران‌شان از اهمیت بالایی برخوردار است و اگرچه در پایان این رقابت پرحاشیه به تیم‌ها کاپی اهدا نمی‌شود اما عملکرد مدیران، مقدمه‌ای برای نتایج تیم‌شان است.
در روزهایی که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری در تب و تاب نقل و انتقالات هستند، هیچ خبر جدیدی از سه باشگاه شنیده نمی‌شود و با وجود گذشت بیش از دو هفته از آغاز رسمی نقل و انتقالات، فعالیت رسمی‌شان را آغاز نکرده‌اند.
باشگاه پرطرفدار نساجی مازندران بعد از نامشخص بودن وضعیت مالکیتش و پس از اینکه به سختی در لیگ ماندگار شد، هنوز شرایط مبهمی دارد. باشگاه مس رفسنجان نیز پس از حواشی پرونده انضباطی سال گذشته، برخلاف فصل‌های قبل سر و صدایی در نقل و انتقالات نداشته است.
اما وضعیت تنها تیم تهرانی لیگ به جز استقلال و پرسپولیس هم تا امروز نامشخص است. هوادار تهران که باید آماده چهارمین فصل لیگ برتری‌ بشود هنوز تکلیف سرمربی و بازیکنان خود را مشخص نکرده است. حال باید دید طی روزهای آینده چه تحرکاتی از سوی مدیران این باشگاه‌ها شکل می‌گیرد‌‌. فعلا که حتی شایعات خاصی هم در مورد آنها وجود نداشته است.
 

نظر شما