شناسهٔ خبر: 67654458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فعالیت داوطلبانه ۴۷۰۰ سمن جوان در سراسر کشور

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان گفت: هم اکنون بیش از ۴۷۰۰ سمن جوان در سراسر کشور به صورت داوطلبانه در حوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیت دارند. مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان گفت: هم اکنون بیش از ۴۷۰۰ سمن جوان در سراسر کشور به صورت داوطلبانه در حوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، علی پارسانیا مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان بر ضرورت و اهمیت اطلاع رسانی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان اشاره کرد و گفت: پوشش خبری فعالیت سمن‌ها می‌تواند کمک موثری در تقویت فعالیت سمن‌های حاضر و همچنین آشنایی جوانان با این نوع از فعالیت داوطلبانه و ترغیب به مشارکت اجتماعی به صورت نهادمند باشد.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۴۷۰۰ سمن جوان در سراسر کشور به صورت داوطلبانه در حوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیت دارند که با انعکاس صحیح فعالیت این سمن‌ها می‌توان در معرفی سمن و جذب جوانان به مشارکت در قالب این گروه‌های نهادمند اجتماعی قدم موثری برداشت.

پارسانیا به انجام اقدامات اولیه در این خصوص اشاره کرد و عنوان داشت: هم اکنون از هر استان یک نفر از اعضای سمن‌های فعال در حوزه رسانه را به عنوان رابط خبری استان مربوطه شناسایی کرده ایم و برنامه ریزی‌های لازم در خصوص پوشش فعالیت سمن‌های جوانان استان‌های سراسر کشور در دست اقدام است.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان همچنین اظهار داشت: امیدواریم با اجرایی شدن این فرایند هم در جهت معرفی سمن‌های موفق و هم در جهت آشنایی جوانان با این نوع از مشارکت اجتماعی قدم موثری برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما