شناسهٔ خبر: 67654414 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نشست علمی «سبک زندگی ایرانیان» ثمره یک پژوهش است - اکونیوز

اقتصاد ایران: مشهد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نشست علمی «سبک زندگی ایرانیان» ثمره یک پژوهش است و نتایجی کاربردی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین‌زاده ظهر شنبه در نشست خبری طرح ملی پژوهشی «سنجش سبک زندگی ایرانیان» که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ماهیت علمی نشست آن را متمایز با سایر نشست‌هایی می‌کند که مسؤولان تنها به ارائه گزارش اکتفا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه نشست علمی «سبک زندگی ایرانیان» ثمره یک پژوهش است، افزود: پژوهشگران درباره سبک زندگی فعلی در ایران ارائه نظر خواهند کرد و ثمره میدانی آن به کل کشور بازمی‌گردد، اما آثار این پژوهش گستره استانی هم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست پژوهشی در مشهد را به فال نیک می‌گیریم و امید است برگزاری این‌گونه مباحث ملی و علمی در استان گامی در جهت اجرای عدالت علمی و پژوهشی و فرهنگی باشد.

حسین زاده تصریح کرد: عوامل متعددی بر سبک زندگی تمام مردم اثرگذار است و سبک زندگی به‌گونه‌ای است که هم سهل و هم پیچیده بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به اهداف برگزاری این نشست اشاره و ابراز کرد: نتایج این پژوهش می‌تواند کاربردی باشد، اما مهم‌تر آن است که رهیافت‌های این پژوهش علمی برای مدیران فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما