شناسهٔ خبر: 67654281 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

پوستر «شکاف در مدیریت پایدار داده های شبکه های اجتماعی» از ایران، در کنفرانس ASIS&T ارائه شد

مهسا فردحسینی / لیزنا

سارا سلطانی دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س) با ارائه پوستر در کنفرانس انجمن علم اطلاعات و فناوری آمریکا – شاخه اروپا (The ASIS&T European Chapter) در این کنفراس حاضر شد.

صاحب‌خبر -
پوستر «شکاف در مدیریت پایدار داده های شبکه های اجتماعی» از ایران، در کنفرانس ASIS&T ارائه شد

به گزارش لیزنا، این کنفرانس توسط انجمن علوم اطلاعات و فناوری آمریکا - شاخه اروپا با عنوان «گرایش‎های علم اطلاعات 2024» به صورت آنلاین در تاریخ 8 و 9  جولای (18 و 19 تیر) برگزار شد. بخش‎های مختلف کنفرانس شامل ارائه مقاله، پوستر و مسابقه ارائه پایان‎نامه و یا رساله دکتری در 3 دقیقه بود.

در این کنفرانس، سارا سلطانی دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س) با ارائه پوستری با عنوان «شکاف در مدیریت پایدار داده های شبکه های اجتماعی: چالش‎های موجود و پیشنهادات» در مدت زمان 15 دقیقه (ارائه و بحث و گفتگو) حضور یافت. این ارائه بخشی از رساله دکتری سارا سلطانی با راهنمایی دکتر سعید رضایی شریف‎ آبادی و مشاوره دکتر امیر غائبی بود.

داوری بخش پوستر در این کنفرانس بر اساس وضوح، ارتباط و ارائه خلاقانه بوده است.

کنفرانس انجمن علم اطلاعات و فناوری آمریکا از سال 2019 به صورت سالانه برگزار شده و هدف آن ارائه فرصت برای به اشتراک گذاری ایده ‎ها و علایق در زمینه های مختلف علم اطلاعات و رشته های مرتبط و نیز شبکه ‎سازی میان پژوشگران مطرح شده است.

 موضوع اصلی این کنفرانس در 2024، زندگی آفلاین و آنلاین، در تاریکی و روشنایی  (Information Science Trends 2024: Living online and offline, in darkness and light) بود که کاوش در الگوی جستجو، مصرف و تفسیر اطلاعات را تشویق می‎کرد.

نظر شما