شناسهٔ خبر: 67654164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شبکه‌سازی و همگرایی بین هنرمندان قزوین در اولویت قرار دارد

قزوین - ایرنا - رییس سازمان بسیج هنرمندان قزوین گفت: شبکه‌سازی و ایجاد همگرایی بین هنرمندان، نخبگان و فرهیختگان انقلابی در راستای جبهه‌سازی فرهنگی و هنری در اولویت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کشاورز روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس بسیج هنرمندان استان قزوین اظهار کرد: ایجاد بسترهای لازم با هدف تعامل و همکاری بین سازمان‌ها و ادارات مرتبط در راستای فرهنگ و هنر و همچنین بهره‌بندی از ظرفیت اهالی فکر و اندیشه از اولویت‌های بسیج هنرمندان در قزوین خواهد بود.

وی اضافه کرد: به طور حتم تقویت انجمن‌های هنری و ادبی در راستای تولید و نشر آثار هنری می‌تواند علاوه بر جریان سازی در حوزه فرهنگ و هنر به تقویت امید، نشاط، اخلاق و همچنین روحیه معنوی در جامعه منجر شود.

کشاورز به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: هنرمندان بسیجی می‌توانند علمدار حرکت‌های انقلابی در حوزه فرهنگ و هنر و پیشران برنامه‌های گام دوم انقلاب باشند.

رییس بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: هنر بسیج رسانه آن است که امکانات فرهنگی را در خدمت انقلاب و اسلام به کار گیرد و بتواند از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای شکوفایی استعدادها و همچنین اعتلا و ارتقای نظام اسلامی برآید.

وی یادآور شد: بسیج هنرمندان را نمی‌توان در قالب حزب و جناح خاصی پیگیری کرد و از همین جا به تمام هنرمندان قزوین اعلام می‌کنم که درب بسیج هنرمندان به روی تمام اهالی فرهنگ و هنر باز بوده و می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است، در این مراسم از از خدمات و اقدامات سید جواد خسروی تجلیل به عمل آمد و محمد کشاورز به عنوان رییس جدید سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین معرفی شد.

نظر شما