شناسهٔ خبر: 67654103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش پرسپولیسی‌ها به سپاهانی شدن لیموچی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید در انتقال مهدی لیموچی از آلومینیوم به سپاهان، روابط غیرفوتبالی و صنعتی دخیل بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقلات باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در نقل‌وانتقالات هم لیموچی و هم آقایی‌پور را می‌خواستیم. هم بازیکن مصاحبه کرده بود و گفته بود پرسپولیسی‌ام و هم مدیر باشگاه رسما اعلام کرده بود که اولین باشگاهی که برای جذب لیموچی اقدام کرده پرسپولیس بوده است. اسناد و مدارک آن هم موجود است. نمی‌دانم با چه معیاری به باشگاه دیگر می‌روند؟

با بازیکن جدا شده ما ۶۸ میلیارد تومان قرارداد بسته‌اند

به نقل از ایسنا مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: شنیده‌ام یکی از همین بازیکنان که از پرسپولیس به تیم دیگری رفته است ۶۸ میلیارد تومان قرارداد بسته است. اگر اینگونه است که ما باید به بهترین بازیکنان خود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهیم! اینگونه که در حق بازیکنان ما اجحاف شده است.

برای پیوستن لیموچی به سپاهان، مدیران بالادستی با هم توافق کردند

او درباره اینکه چرا جذب مهدی لیموچی موفقیت آمیز نبود هم گفت: قوای صنعتی بر قوای ورزشی پیروز شده و مدیران بالا دستی با هم توافق کرده‌اند که این اتفاق رخ دهد. ما برای اینکه ثابت کنیم پای کار هستیم صبح امروز هم نامه زدیم و گفتم بالاترین مبلغ را برای انتقال او پرداخت خواهیم کرد. روابط غیر فوتبالی و صنعتی این دستاورد را برای آن‌ها داشت. اولین درخواست کننده ما بودیم و بیشترین قیمت را هم ما اعلام کرده بودیم.

وی افزود: خبر دارم یکی از همین تیم‌ها قبل از اینکه بازیکن جدید بگیرد، سقف بودجه‌اش پر شده بود، پس چطور قرارداد جدید می‌بندد؟ شما حتما می‌دانید بازیکن اگر قرار باشد بین پرسپولیس و تیم دیگری انتخاب کند، اگر آن تیم ۱۰ تا ۱۵ میلیارد بیشتر هم بدهد، باز پرسپولیس را انتخاب می‌کند اما الان بازیکن به تیم دیگر می‌رود. پس چطور می‌خواهد سقف بودجه را رعایت کنند؟ ببیید فوتبال ما به کجا می‌رود؟ ببینید آن قدری که مبلغ قراردادها رشد کرده آیا فوتبال ما هم رشد کرده است؟ آیا می‌توانید ۵ بازیکن جدید نام ببرید که پدیده بوده‌اند؟

در دو فصل اخیر ۱۵۰ میلیارد تومان آپشن قهرمانی داده‌ایم

درویش در ادامه با بیان اینکه برخی باشگاه‌ها نه تنها بازار بلکه فوتبال را خراب کرده‌اند، گفت: متاسفانه دلالی در تمام فوتبال ما ریشه دوانده است. یک بانک آمده به ما کمک کرده و این فصل تمام مطابات ما را پرداخت کرده است. تیم‌های دیگر قهرمان نشده‌اند و نمی‌دانند پرداخت کردن آپشن قرارداد چقدر سخت است. ما نزدیک ۱۵۰ میلیارد تومان آپشن قهرمانی دو فصل اخیر را پرداخت کرده‌ایم. فراهم کردن این پول واقعا سخت است. یک بانک نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان به ما کمک کرده تا بدهی‌های خود و آپشن قراردادها را بپردازیم. کسی این چیزها را نمی‌بیند.

۵۰ سال هوادار پرسپولیس بودم و حالا مدیرعامل باشگاه هستم

او تاکید کرد: از زمانی که به پرسپولیس آمدم ثابت کردم که تحت فشار فضای مجازی و دلالی قرار نمی‌گیرم. خدا هم کمک کرده تا از وقتی آمدم تیم خوب ببندم. آیا پارسال که تیم بستم بهترین بازیکان را جذب نکردم؟ پارسال که سه جام کسب کردیم بهترین بازیکنان را جذب کردیم. الان هم همین است. هیچ هواداری اندازه من دغدغه پرسپولیس را ندارد. چون من ۵۰ سال هوادار پرسپولیس بودم و حالا مدیرعامل هستم. بنابراین سعی می‌کنم بهترین تیم را ببندم. اینکه بیایند تحریک کنند و بیایید مقابل باشگاه شعار بدهند درست نیست. آیا هوادار بیشتر از من نگران است؟ می‌گویند فلان بازیکن را جذب کن، با آن بازیکن تماس گرفتیم و یک ماه است ما منتظر او هستیم. جالب است دائم هم می‌گوید پرسپولسی‌ام اما منتظر است پیشنهادات دیگر خود را بررسی کند. پرسپولیسی کسی است که می‌آید قرارداد را امضا می‌کند و می‌رود و از خیلی از منفعت‌های خود می‌گذرد.

حضور کم باهویی و هنانوف به خاطر مصدومیت بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر کم استفاده کردن از نبیل باهویی و وحدت هنانوف آیا سهمیه خارجی این تیم کم شده است یا خیر، گفت: نبیل باهویی از هفته چهارم آمد و در دو بازی دچار مصدمیت شد. از طرف دیگری وحدت هنانوف هم در تیم ملی کشورش مصدوم شد و کمتر بازی کرد. در آیین‌نامه آمده اگر بازیکن خارجی سالم باشد و بازی نکند از سهمیه خارجی کم می‌شود، اگر مصدوم باشد که نمی‌تواند بازی کند. گاهی انقدر ناچار بودیم وحدت هانوف را با مصدومیت روی نیمکت می‌نشاندیم.

او در پایان گفت: هواداران پرسپولیس بدانند چه بازیکن خارجی و چه داخلی، بهترین نفرات را جذب خواهیم کرد و اسیر فضای مجازی و دلالی هم نخواهیم شد.

257 251

نظر شما