شناسهٔ خبر: 67654053 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دور جدید حملات پهپادی-موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + عکس

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از دور جدید حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان حملات پهپادی و موشکی به شهرک‌های صهیونیست نشین از جمله «مرگلیوت»، «کریات شمونه» و «معیان باروخ» و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که چند موشک به «نهاریا» در منطقه «الجلیل غربی» اصابت کرد اما آژیرهای خطر در منطقه به صدا در نیامد.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در پادگان «میتات» را با موشک هدف قرار داده است.

دور جدید حملات پهپادی-موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + عکس

حزب‌الله لبنان همچنین از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی در پایگاه «رامیا» خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدین ما ساختمان‌های مورد استفاده سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک «مرگلیوت» را با سلاح‌های مناسب مستیما هدف قرار دادند و تلفات قطعی به دشمن وارد کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه عملیات‌های امروز خود با موشک‌های «فلق»، محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «بیت هیلل» هدف قرار داد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری گزارش داد: محل استقرار نظامیان اشغالگر را در مجاورت پایگاه «معیان باروخ» با موشک‌های فلق هدف قرار دادیم.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

آنها همچنین با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با توان دفاعی مقاومت اسلامی لبنان گفته‌اند که پهپادهای حزب‌الله زمانی که از خط مرزی عبور می‌کنند، از موشک هم خطرناک‌تر می‌شوند، زیرا هر نقطه‌ای را که بخواهند با دقت هدف قرار می‌دهند.

نظر شما