شناسهٔ خبر: 67653854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیمارستان تامین اجتماعی برای کاشان ضروری است

سرپرست فرمانداری کاشان با بیان اینکه ۷۰ درصد مردم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: بیمارستان تامین اجتماعی از ضروریات کاشانی‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در بازدید از مدیریت درمان و بیمه تامین اجتماعی شعبه کاشان، اظهار داشت: موضوع تامین اجتماعی برای ما حائز اهمیت است و بحث احداث بیمارستان تامین اجتماعی از اهم مواردی است که باید پیگیری مستمر برای رفاه حال مردم صورت پذیرفته و عملیاتی شود.

وی در ادامه افزود: بخشی از مشکلات حوزه سلامت و احداث بیمارستان با هماهنگی بین‌دستگاهی داخل شهرستان کاشان برطرف و بخشی دیگر از طریق نماینده مجلس شورای اسلامی و در سطح کشوری می‌تواند به سرانجام برسد و خواسته دیرینه مردم محقق شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خاطرنشان کرد: در بحث بهداشت و درمان باید به نقطه‌ای برسیم که مردم کشور پس از تهران، کاشان را به عنوان قطب درمان از لحاظ کیفیت خدمات‌رسانی و حضور متخصصین انتخاب کنند و این امر با اهتمام و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف می‌تواند محقق شود.

محمدی فشارکی ضمن اشاره به جامعه آماری بالای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در کاشان گفت: در منطقه کاشان در حدود 70 درصد بیمه‌شدگان تحت پوشش بیمه تامین‌ اجتماعی هستند که افزایش و بهبود خدمات‌رسانی موجب رضایت‌مندی هر چه بهتر مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه با اهتمام و هم‌افزایی می‌توان کاشان را به قطب درمان کشور تبدیل کرد، گفت: بیمارستان تامین اجتماعی در کاشان یکی از نیازهای ضروری بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در این منطقه است که اقدامات لازم در راستای ساخت و بهره‌برداری آن باید به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/801/

نظر شما