شناسهٔ خبر: 67653640 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

همراهان حجازی‌فر در «داریوش» ؛ از ژیلا شاهی تا سحر دولتشاهی

همشهری آنلاین

به پخش سریال «داریوش» نزدیک می‌شویم و کم کم تیزر‌های سریال هادی حجازی‌فر با معرفی بازیگرانش در فضای مجازی پخش می‌شود. سریالی که عنوان شده د ر ادامه سریال پرمخاطب «پوست شیر» ساخته شده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

هادی حجازی‌فر بعد از ساخت فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و نسخه سریال آن برای تلویزیون؛ دست به کار شد و اولین سریالش را برای شبکه نمایش خانگی ساخته؛ سریالی که نوید محمودی کارگردان «پوست شیر» تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار شده و در آن بازیگرانی، چون ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان و هادی حجازی فر در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. سحر دولتشاهی، عباس جمشیدی‌فر، سعید امیرسلیمانی، رامین راستاد از دیگر بازیگران این سریال هستند که قرار است از ۲۷ تیر ماه نمایش خود را آغاز کند.

• پرونده بازیگری در سینما و سریال‌های نمایش خانگی در چند سال اخیر بیشتر از کارگردانی در تئاتر شده، حجازی‌فر سینما را با بازی کوتاه در فیلم رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد و در ادامه با یک وقفه چندین ساله با محمدحسین مهدویان جوان به سینما بازگشت. شاید بتوان گفت این بازگشت توانست حجازی‌فر را به یک بازیگر شناخته شده تبدیل کند. حضورش در فیلم‌های جدی مهدویان و حتی طنز برخی از کارگردان سینما او را بیشتر شناساند. اما اوج بازی‌هایش در سریال «پوست شیر» بود. سریالی پرمخاطب که حالا همه امیدوارند او همین بازی موفق را در «داریوش» با حضور در نقش اصلی ادامه دهد.

• ژیلا شاهی هم با بازی در این سریال نشان داد که پای ثابت فیلم و سریال‌های هادی حجازی‌فر است. حجازی‌فر با او در «پوست شیر» همبازی بود، اما در «موقعیت مهدی» شاهی در نقش همسری شهید باکری خوش درخشید. حالا این بازیگر ارومیه‌ای قرار است در «داریوش» یکی از نقش‌های سریال حجازی‌فر را بازی کند.

• مهرداد صدیقیان، بازیگر جوان که در هر سریال و فیلمی که بازی کرده خوش درخشیده، بازیگری بی‌حاشیه آینده خوبی دارد. صدیقیان دهه ۸۰ با فیلم «عصر جمعه» وارد سینما شد. حضورش در فیلم‌های مختلف و البته در نقش دوم همراه با موفقیت بود. صدیقیان هم مانند شاهی در «پوست شیر» حضور موفقی داشت و حالا در «داریوش» نقش اصلی را با همراهی حجازی‌فر بازی می‌کند.

• سحر دولتشاهی هم این روز‌ها سرش با حضور در سریال‌های شبکه نمایش خانگی حسابی شلوغ است. همبازی شدن با پیمان معادی در سریال «افعی تهران»‌و حضورش در «داریوش» نشان می‌دهد دولتشاهی همچنان راغب به بازیگری است. دولتشاهی در فیلم سینمایی «آتابای» نیکی کریمی با هادی حجازی‌فر همبازی بود. فیلمی که در زمان اکران توانست نظر خیلی از منتقدان را جلب کند.

نظر شما