شناسهٔ خبر: 67653403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تداوم جستجوها برای یافتن کودک مفقود شده در بلوچستان

تلاش نیروهای امدادی، گروه‌های مردمی و نهادهای مختلف برای یافتن کودک ۹ ساله که هفته گذشته در ارتفاعات شهرستان نیکشهر مفقود شده تداوم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیکشهر، هفته گذشته انتشار خبر مفقود شدن کودکی 9 ساله به نام «امیرحمزه فولادی» در ارتفاعات «آهوران» شهرستان نیکشهر از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان و انتشار تصویر این کودک معصوم موجی از نگرانی در میان مردم سیستان و بلوچستان ایجاد کرد.

ماجرا از این قرار است که «امیرحمزه» که به همراه یکی از نوجوانان روستایی در مسیر روستای «کهیری» در بخش «آهوران» بوده‌‌اند، در مسیر به دوستش گفته در پی خستگی توانایی پیمودن ادامه مسیر را ندارد و از او خواسته کمک بیاورد که در نتیجه دوستش که برای کمک رفته بود وقتی با تعدادی از مردم به محل بازمی‌گردد امیرحمزه را پیدا نمی‌کنند.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد بلافاصله تلاش نیروهای گروه‌های مردمی برای یافتن این کودک در ارتفاعات شهرستان نیکشهر آغاز شده و در ادامه با توجه به اینکه خانواده و مردم نتوانستند این کودک را پیدا کنند پس از سه روز موضوع را به انتظامی گزارش داده‌اند که بلافاصله تلاش نیروهای امدادی، گروه‌های مردمی و نهادهای مختلف برای یافتن این کودک در ارتفاعات شهرستان نیکشهر آغاز شده، تلاشی که همچنان تداوم دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نیروهای بسیج و سپاه از لحظات اولیه دریافت خبر ناگوار مفقودی این کودک با تمام توان پای کار آمده‌اند و با هم‌افزایی نیروهای محلی تلاش برای یافتن این کودک همچنان ادامه دارد.

 حسین نکوئی ادامه داد: با توجه به اینکه تلاش اولیه نیروهای محلی برای یافتن این کودک بی‌نتیجه مان، از ظرفیت پهپادهای سپاه نیز برای جست‌وجو استفاده شده اما متاسفانه این تلاش‌ها تاکنون بی‌نتیجه مانده اما همچنان امید داریم و در تلاش هستیم تا بتوانیم با پیدا کردن این کودک در خانواده او و مردم استان را شاد کنیم.

فرماندار نیکشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه خانواده این کودک سه روز پس از مفقودی، گزارش این حادثه را به متولیان امر داده‌اند، گفت: نیروهای امدادی از جمله هلال احمر و سپاه و بسیج و نیروهای مردمی پای کار جست‌وجوی این کودک هستند و تاکنون تلاش‌های زیادی در این راستا صورت گرفته که متاسفانه نتیجه مثبتی در پی نداشته است و با توجه به کوهستانی بودن محدوده، روند جست‌وجو دشوار است.

انتهای پیام/

نظر شما