شناسهٔ خبر: 67653291 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حزب‌الله لبنان: دشمن در طول ۹ ماه جنگ نتوانست به اهداف خود در غزه برسد

سپیده حسینی

رئیس فراکسیون وابسته به حزب‌الله لبنان در پارلمان این کشور با اشاره به شکست استراتژیک دشمن صهیونیستی در غزه، تاکید کرد که دشمن در طول ۹ ماه جنگ نتوانست به هیچ یک از اهداف خود برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان امروز (شنبه) در 2 مراسم عاشورایی در روستاهای «زفتا» و «صیر غربی» در جنوب لبنان اظهار کرد: این عشق برای خداوند و ائمه بوده و تعلق خاطر نسبت به آنها تنها راه پیروزی، ثبات و صبر است و شما مردم مقاومت صبر و پایداری‌تان نمونه است. خداوند شما را در پیشگاه محمد (ص) و خاندانش روسفید گرداند، چه کسی می‌تواند همانند شما صبر کند در حالی که در کنار شما دشمنی ظالم، فاسد، زورگو، وحشی و مورد حمایت تمام کشورهای جهان وجود دارد که دست به کشتارها زده و زندگی‌ها را نابود می‌کند و می‌خواهد کار غزه را تمام کند تا به ما این درس را بدهد که اگر از مردم غزه حمایت کنیم، همان وضعیتی را پیدا خواهیم کرد که مردم غزه پیدا کردند.

رعد در ادامه گفت: دشمن ۹ ماه در تحقق اهداف خود در غزه شکست خورد و با وجود تمام تهدیدهایش به آغاز جنگ فراگیر، به آنها می‌گوییم شما نمی‌توانید کاری را که می‌خواهید انجام دهید و حال شما همانند کسی است که بدون اینکه پیشروی داشته باشد، بلند می‌شود و زمین می‌خورد.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان افزود: ارتش دشمن در حال فروپاشی است و هر روزی که در متوقف کردن جنگ در غزه تاخیر می‌کند، این رژیم در اراضی خود سرنگون خواهد شد زیرا شکستی که دریافت کرده، شکستی استراتژیک است و از آنجایی که دشمن متکبری است، اخیرا صدای آن بلندتر شده است.

او در پایان نیز گفت: ما برای تمامی احتمال‌ها و برای پیروزی و شهادت آماده هستیم. دشمن می‌تواند با پیروزی مقابله کند اما با شهادت چگونه مقابله خواهد کرد؟ قدرتمندترین سلاح دشمن این است که ما را به مرگ تهدید کند اما زیباترین چیز در دل‌های ما این است که در راه خدا کشته شویم.

انتهای پیام

نظر شما